työskentelee peabin kanssa... olemme palanneet kipsilevyihin.
luulen, että se on korvattu sementtilevyillä.
toimii todella huonosti asennettuna metallirankoihin.
ei, käytä kipsiä, olemme AINA tehneet niin, toiminut todella hyvin.
työskentelen Peabilla... olemme palanneet takaisin kipsiin. luulen, että se on poistettu sementtilevyjen kanssa. toimii todella huonosti metallikiskojen kanssa. ei, käytä kipsiä, olemme AINA tehneet niin, toiminut paremmin kuin hyvin.
terveisin
snickar estwing
Sinä "luulet", että se on poistettu?
Haluaisin nähdä jonkinlaisen viittauksen siitä, olen etsinyt http://www.bkr.se jonkin aikaa mutta en ole löytänyt mitään mikä viittaisi tähän. Ainoa mitä löydän on, että kartongilla päällystetty kipsi on täysin poissuljettu 1. heinäkuuta 2008 lähtien (koska siirtymäaika on nyt ohi).
kyllä.
nyt ne käyttää myös *näsblodsskiva* kuitulevyä.
on kuin kipsi.
kutsutaan niin koska se tarttuu nenään ja vuotaa verta. tosi paskaa oikeasti.
pitää olla täysin varustautunut suojavaatteilla.
Oi, jouduin sukeltamaan NASiin löytääkseni rakennuskuvat. Kävi niin, että uuransin aquapaneelin takaosaa ja katkoin osissa, kuten yksi kuvista osoittaa. Sitten tasoitin seinän pyöreäksi ja jätin loput laatoittajan hoidettavaksi, joka korjasi vedeneristyksen ja laatoituksen. Ulkopinta verhoiltiin kaksinkertaisella 6 mm remonttikipsillä, jotka liimasin yhteen.
Kyllä, koko tämä puolikaariprojekti on ollut aikaa vievä projekti. On paljon helpompaa rakentaa kulmikkaasti. Mutta se on ehdottomasti sen arvoista, sillä se kiinnittää katseen. Tämä puolikaarisuus, jonka näkee olohuoneesta, herättää uteliaisuutta vieraissa, jotka ovat olleet mökissä ensimmäistä kertaa. "Mitä siellä takana on?".
Ja kyllä, se sokkeli... en ole vielä tehnyt sitä
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.