Ymmärrän, että kotiinkuljetuksen tilaaminen ei ole sama kuin itse valitseminen, ja siksi lisään yleensä hieman ylimääräistä. Tilasin nyt vähän sekalaista puutavaraa, muun muassa 1 kpl 8 m pitkä sormijatkettu 45x195 C24-laatua. Onhan se kallista/epärealistista tilata 2 kpl (100 % ylimääräistä) näitä, kun tarvitsee vain yhden, ne ovat melko kalliita. Saan toimituksen ja näen, että keskiosassa on läpimenevä halkeama, noin 60 cm toisella puolella ja noin 30 cm toisella. Ajattelin yrittää reklamoida tämä Beijerille. Miten te olisitte toimineet?

Muovipäällysteinen puulasta, jossa on Beijerin logo ja teksti. Lähetyksen keskellä on halkeama, mikä aiheutti epätyytyväisyyttä tilaajalle.

Joo, tiedän miten minun tulisi edetä. Olin enemmän utelias siitä, miten te olisitte tehneet, olisitteko tehneet reklamaation vai ette? Olenko liian vaativa?

T
Aha, en tajunnut sitä......

Jos et halua sitä, voit vain lähettää sen takaisin. Etämyyntilain mukaan sinulla on 14 päivän palautusoikeus. Tosin uskon, että joudut maksamaan postikulut itse..

T
Mutta vain koska ei ole halkeilua uudessa, jonka ostat, ei tarkoita, että se kestää ikuisesti

Peruutusoikeuden yhteydessä minun täytyy itse maksaa palautusrahti. Reklamaation yhteydessä minun tuskin tarvitsee huolehtia siitä osiosta.

Jos tulkitsen traguiden.se oikein, C24:ssä ei saa olla läpikulkevia halkeamia, ainoastaan sallittu päätypinnassa ja silloin enintään 15 cm. Tämä on keskellä ja jopa 60 cm.

Olin ottanut yhteyttä myyjääni Beijerillä ja kysynyt, pitäisikö sen näyttää siltä. Tein niin itse, kun sain yhden (neljästä) 195x45, joka näytti potkurilta (jos se makasi tasaisesti toisessa päässä, se nousi 3–4 cm ylös toisessa päässä). Myyjä kysyi, miten halusin toimia, en tarvinnut sitä nyt, joten sain hyvityksen vastaavalle summalle laskussa. Yleisesti ottaen, Beijer on erittäin hyvä käsitellä reklamaatioita, mutta puutavara, sitä he eivät osaa, jos minulta kysytään.

Olen lähettänyt sähköpostin kuvalla hänelle, joka lähetti minulle tilausvahvistuksen. Voin palata asiaan heidän vastauksensa kanssa, toivottavasti huomenna.

• Tykkään
JSten ja 1 muu
  • Laddar…
Sain juuri tämän vastaukseksi, kuulostaa lupaavalta mutta minun täytyy odottaa lopullista päätöstä:

Hej Jon,

Olen lähettänyt asiasi eteenpäin reklamaatioon ja pyytänyt heitä vastaamaan myös minulle. Omasta mielestäni materiaalinvaihdossa ei pitäisi olla mitään kummallista.

Ota mielellään uudelleen yhteyttä, jos et ole saanut mitään tietoa viimeistään huomenna.

• Tykkään
JSten
  • Laddar…
Sain ilahduttavan tiedon. Hienosti ja nopeasti hoidettu Beijer!

Hei taas,

Saat uudet materiaalit huomisen aikana.

• Tykkään
JSten
  • Laddar…
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.