Olen maalannut pellin ja hitsannut pappin niihin kohtiin missä aion kiinnittää 28/70 kyllästetyn harvan. Ne saavat levätä 10 mm etäisyspalikoilla.

Miten te olisitte kiinnittäneet koolaukset?

Farmarsruuvi saumaan? Suoraan alas raakaponttiin reilulla klikkauksella kattomassaa?

• Katto, jossa on maalattuja metallilevyjä, joiden päällä on valkoinen ämpäri ja työkaluja, ympärillä vihreä metsä.
Rickard.
Et saa missään tapauksessa ruuvata joko saumassa tai katon läpi, koska muuten menettää koko merkityksen tiivistämiselle aluksi. Yleisimmin rakennetaan irrallisena päälle, mutta jos on pakko kiinnittää, se voidaan tehdä liitosseinässä tai sitten maksaa peltiasentajalle vähän enemmän, jotta hän valmistaa muutamia kiinnityksiä, joita voi hyödyntää. Sinun ei todellakaan tarvitse ruuvata jokaista sääntöä kiinni.

Ehkä voit keksiä jotain luovaa saumakiinnikkeillä, mutta siitä minulla ei ole kokemusta.

Viimeksi muokattu:
No sitten minun täytyy vain miettiä uudelleen.

Mitä luulet teräspellin taivuttamisesta, jossa on naulanreiät, tavalla joka muistuttaa vääräpuristinta...

• Piirros, joka esittää mutkikasta teräslevyä, suunniteltu jäljittelemään puristinta rakennusprojektissa.
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.