Aiomme muuttaa entisen varaston autotallirakennuksessa, joka on jaettu seinällä, toiseksi autotalliksi. Autotallin lattia on valutettua raudoitettua betonia.
Autotallirakennuksen alla on kaksi kulvertia (noin 1,5 korkeudeltaan), joista varaston alapuolinen osoittaa olevan noin 1x1 m aukko lattiassa. Varasto on rakennettu betonin päälle ja siihen on laitettu noin 2 cm paksuinen puulattia, lastulevyä ja liimattu muovimatto. Rimat ovat noin 40-60 cm välein toisistaan, arvioilta 8-10 cm korkeita.
Muovimatto on poistettu hajun vuoksi ja osa puulattiasta on otettu ylös, jotta päästään irrottamaan vesipatteri ja sen putkisto suoraan puulattian alapuolelta.
Yksi idea oli poistaa kaikki lattia ja käyttää betonia tavalliseen tapaan, mutta aukon vuoksi se tarkoittaisi, että aukko pitäisi täyttää ennen kuin kaikkia voidaan käyttää.
Kysymykseni on, onko nykyinen rakenne sopiva normaalikokoisen auton säilyttämiseen?