9 032 lukukertaa ·
4 vastausta
9k lukukertaa
4 vastausta
Puuraaka-aineet 25 mm paksuille hyllylevyille.
Aion valmistaa omat hyllylevyt ikeakannattimille
http://www.ikea.com/se/sv/catalog/products/30173339/
Paksuuden tulisi olla noin 25mm ja syvyyden mielellään 190mm tai vaihtoehtoisesti 280mm. Pituudella ei ole suurta merkitystä, kunhan se ei ole alle 500mm. Tärkeintä on, että paksuus on oikea.
Olen etsinyt halpoja työtasoja tai vastaavaa 25mm Ikea:sta ja valitettavasti olen löytänyt vain 27mm.
Materiaalin suhteen en ole vielä päättänyt. Voisin harkita sekä vaaleita että tummia puulajeja.
Koska minulta puuttuu auto, projektista tulee melko iso, kun täytyy käydä kaikissa rautakaupoissa vain etsimässä.
Kiitollinen vastauksesta.
http://www.ikea.com/se/sv/catalog/products/30173339/
Paksuuden tulisi olla noin 25mm ja syvyyden mielellään 190mm tai vaihtoehtoisesti 280mm. Pituudella ei ole suurta merkitystä, kunhan se ei ole alle 500mm. Tärkeintä on, että paksuus on oikea.
Olen etsinyt halpoja työtasoja tai vastaavaa 25mm Ikea:sta ja valitettavasti olen löytänyt vain 27mm.
Materiaalin suhteen en ole vielä päättänyt. Voisin harkita sekä vaaleita että tummia puulajeja.
Koska minulta puuttuu auto, projektista tulee melko iso, kun täytyy käydä kaikissa rautakaupoissa vain etsimässä.
Kiitollinen vastauksesta.
Valitettavasti minulla ei ole hyvää vinkkiä siitä, mistä löydät hyviä hyllytasoja. 25mm tuntuu melko epätavalliselta. 18 tai 27 ovat yleisiä mittoja liimapuussa. Mutta varmasti jostain löytyy.
Sen sijaan olen todella utelias, miksi niiden on oltava juuri 25mm. Jos se johtuu konsolin mitoista, niin ikealla pitäisi olla yhteensopivia hyllytasoja.
Sen sijaan olen todella utelias, miksi niiden on oltava juuri 25mm. Jos se johtuu konsolin mitoista, niin ikealla pitäisi olla yhteensopivia hyllytasoja.
Yksi ajatus on, että yleensä löytyy massiivisia puulattioita, joiden paksuus on 25 mm. Luulisin, että esimerkiksi Byggmaxilla on 25x160. Siitä voi tehdä levyn aika nopeasti, jos voit kiinnittää sen suoraan konsoliin, tai jos jonkinlaiset rimat alapuolella käyvät.
Klikkaa tästä vastataksesi