Hei!

Yritin toisen keskustelun kautta, mutta se ei mennyt kovin hyvin, joten toivon parempaa onnea uudessa keskustelussa ;)

Olemme vain päivän ajan Puolassa. Tulemme aamulla ja lähdemme illalla.

Olen kuullut, että yhden päivän aikana ehtii enintään kaksi tavarataloa.

Nyt haluaisin tietää, mitä tavarataloja suositellaan?

Aiomme katsoa ruostumatonta liesituuletinta, laattoja ja kylpyhuonekalusteita. Ne, joiden kanssa matkustamme, saattavat katsoa kodinkoneita kuten jääkaappi, pakastin, liesi.

Jos en olisi nähnyt ostoslistaanne, olisin vastannut Castorama, ehdottomasti. Löytyy sekä Gdanskista että Gdyniasta. Jos haluat hieman hienompia kylpyhuonetarvikkeita, kaakeleita ja laattoja, suosittelisin varmaan Imez32, (luulen että se on sen nimi). Agenalla on aika mukavat hinnat.

ystävällisin terveisin
David

David:
Onko sinulla osoitetta näihin laattakauppoihin?
Tai suurin piirtein missä ne sijaitsevat, (Olemme olleet siellä, joten löydämme melko hyvin Gdansk-Gdynia-alueella.)

Missä Imez32 sijaitsee? Onko se suuri tavaratalo?

Palaan asiaan Imez32:sta. En ole varma, että muistan oikein. Tässä on joka tapauksessa agena.

http://www.agena.com.pl/
Lidia Ceglarska puhuu englantia Gdynian toimistolla.

Terveisin
David

Muokkaus: Tässä on Imextop 32 http://www.imextop32.com.pl/
Heillä on siisti showroom.

David: Miten näiden kauppojen hinnat ovat?

Agena on hieman halvempi, mutta Imexillä on vaikuttavampi valikoima. Jos sinulla on kiire ja melko paljon rahaa, valitse Imex. Se on silti paljon halvempaa kuin Ruotsissa. Sellaista valikoimaa en ole koskaan nähnyt Ruotsissa.

Ystävällisin terveisin
David

• Tykkään
AnthonyFishwick
  • Laddar…
David.
Huomasin IMEX32:n kotisivuilta, että heillä on kaksi myymälää, yksi Gdańskissa ja toinen Gdyniassa, oletko käynyt molemmissa ja kumpi on silloin parempi?

Luulen, että käymme ensin Leroy Merlinissa ja Obissa. Katsotaan, mihin kaikkeen muuhun ehdimme.

Tänä iltana lähdemme! Huomenna on shoppailua!! ;D

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.