3 055 lukukertaa ·
8 vastausta
3k lukukertaa
8 vastausta
Puupaneli: Mitä suositellaan?
Hei!
Yritin toisen keskustelun kautta, mutta se ei mennyt kovin hyvin, joten toivon parempaa onnea uudessa keskustelussa
Olemme vain päivän ajan Puolassa. Tulemme aamulla ja lähdemme illalla.
Olen kuullut, että yhden päivän aikana ehtii enintään kaksi tavarataloa.
Nyt haluaisin tietää, mitä tavarataloja suositellaan?
Aiomme katsoa ruostumatonta liesituuletinta, laattoja ja kylpyhuonekalusteita. Ne, joiden kanssa matkustamme, saattavat katsoa kodinkoneita kuten jääkaappi, pakastin, liesi.
Yritin toisen keskustelun kautta, mutta se ei mennyt kovin hyvin, joten toivon parempaa onnea uudessa keskustelussa
Olemme vain päivän ajan Puolassa. Tulemme aamulla ja lähdemme illalla.
Olen kuullut, että yhden päivän aikana ehtii enintään kaksi tavarataloa.
Nyt haluaisin tietää, mitä tavarataloja suositellaan?
Aiomme katsoa ruostumatonta liesituuletinta, laattoja ja kylpyhuonekalusteita. Ne, joiden kanssa matkustamme, saattavat katsoa kodinkoneita kuten jääkaappi, pakastin, liesi.
Jos en olisi nähnyt ostoslistaanne, olisin vastannut Castorama, ehdottomasti. Löytyy sekä Gdanskista että Gdyniasta. Jos haluat hieman hienompia kylpyhuonetarvikkeita, kaakeleita ja laattoja, suosittelisin varmaan Imez32, (luulen että se on sen nimi). Agenalla on aika mukavat hinnat.
ystävällisin terveisin
David
ystävällisin terveisin
David
Palaan asiaan Imez32:sta. En ole varma, että muistan oikein. Tässä on joka tapauksessa agena.
http://www.agena.com.pl/
Lidia Ceglarska puhuu englantia Gdynian toimistolla.
Terveisin
David
Muokkaus: Tässä on Imextop 32 http://www.imextop32.com.pl/
Heillä on siisti showroom.
http://www.agena.com.pl/
Lidia Ceglarska puhuu englantia Gdynian toimistolla.
Terveisin
David
Muokkaus: Tässä on Imextop 32 http://www.imextop32.com.pl/
Heillä on siisti showroom.
Agena on hieman halvempi, mutta Imexillä on vaikuttavampi valikoima. Jos sinulla on kiire ja melko paljon rahaa, valitse Imex. Se on silti paljon halvempaa kuin Ruotsissa. Sellaista valikoimaa en ole koskaan nähnyt Ruotsissa.
Ystävällisin terveisin
David
Ystävällisin terveisin
David
Klikkaa tästä vastataksesi