8 181 lukukertaa ·
4 vastausta
8k lukukertaa
4 vastausta
Puupaneeli lecalle, miten koolata?
Autotalli on rakennettu kokonaan Lecasta, ja ajattelin päällystää ulkopuolen paneelilla, jotta se sopii talon kanssa yhteen. Syy siihen, miksi rakensimme Lecasta, on se, että minulla on terassi autotallin yläpuolella. http://huset.stara.se/#category5.
Kun kiinnitän puun, paneelia varten, täytyykö minun laittaa jotain leca-lohkojen ja puun väliin, vai? Onko teillä muita vinkkejä, otetaan kiitollisina vastaan?
Kun kiinnitän puun, paneelia varten, täytyykö minun laittaa jotain leca-lohkojen ja puun väliin, vai? Onko teillä muita vinkkejä, otetaan kiitollisina vastaan?
En ole asiantuntija, mutta väitän tätä:
1: Sinun tulisi olla jotain Lecan ja puun välillä.
2: Sinun täytyy varmistaa tuuletus paneelin takana.
Koska sinulla on pystysuora paneeli (koska talolla on), olisi parasta, jos saisit jonkinlaisen muovivälikappaleen koolauksen taakse. Silloin saat ilmarako, jossa ilma voi liikkua vapaasti kaikkiin suuntiin. Varmista, että sinulla on avoin paneelin alaosassa sekä ylhäällä katon kohdalla (mahdollisesti hiiriverkolla tai -verkolla, jotta hyönteiset jne. eivät pääse paneelin taakse).
1: Sinun tulisi olla jotain Lecan ja puun välillä.
2: Sinun täytyy varmistaa tuuletus paneelin takana.
Koska sinulla on pystysuora paneeli (koska talolla on), olisi parasta, jos saisit jonkinlaisen muovivälikappaleen koolauksen taakse. Silloin saat ilmarako, jossa ilma voi liikkua vapaasti kaikkiin suuntiin. Varmista, että sinulla on avoin paneelin alaosassa sekä ylhäällä katon kohdalla (mahdollisesti hiiriverkolla tai -verkolla, jotta hyönteiset jne. eivät pääse paneelin taakse).
Aivan, sinun täytyy saada naulakoroke muutaman senttimetrin irti Lecasta, jotta paneelin taakse tulee tuuletusrako. Voit käyttää joko puupalikoita joiden takana on aluskatepaperia, mutta helpointa olisi käyttää jonkinlaisia muovivälikappaleita, joiden läpi ruuvaat koolaukset suoraan.
Klikkaa tästä vastataksesi