11 419 lukukertaa ·
73 vastausta
11k lukukertaa
73 vastausta
Puhdista vetämislaudalla
Jäsen
· Sverige
· 5 652 viestiä
Erittäin hyvä videoleike, sain hyvän tunteen materiaalista ja prosessista! Olen juuri vaiheessa, jossa pitäisi kunnostaa perustuksen muuri kasvihuoneelle, joten tästä tulee yksinkertainen versio kuten täällä niin hyvin näytetään, ei mitään ribboja tai muita vaan vain mennä päälle ja viimeistellä hetken kuluttua.mexitegel sanoi:
Ainoa asia on tämä, tarvitseeko oikeasti punapohjan jotta se tarttuu kunnolla leca-harkkoihin, olen nähnyt tämän mainittavan monissa paikoissa. Lähes mahdotonta löytää sitä minun pienestä kaupungistani, mutta ehkä turhaa, norjalainen ei käyttänyt sitä ollenkaan vaan vain levitti rappauslaastia hienossa muovisessa muodossa. Ehkä kastella vähän ennen? Tai levittää hieman löysempää sementtilaastia ensin kalkkimaalilla? Turhaa, ei mitään hajua.
Hyvä ja mielenkiintoinen ketju kaikille amatöörimuurareille.
Jos kosket laastia, kun se on alkanut kovettua, niin siitä tulee tummempiT Tummenmitthand sanoi:
Siksi on hyvä yrittää tehdä koko seinä kerralla.
Jos aiot maalata sen myöhemmin, sillä on vähemmän merkitystä
H Harald Blåtumme sanoi:Erittäin hyvä videopätkä, sain hyvän käsityksen materiaalista ja prosessista! Olen juuri siinä vaiheessa, että pitäisi putsata kasvihuoneen perustus, joten tämä helppo versio, joka näytetään niin hyvin tässä, ilman riboja ja muita, vain laittaa päälle ja hieroa hetken kuluttua.
Ainoastaan tämä mietityttää, tarvitseeko todella punaisella pohjamaalilla varmistaa, että se tarttuu kunnolla leca-harkkoihin. Tämä mainittu monissa paikoissa. Lähes mahdoton saada käsiin tässä pienessä kaupungissani, mutta ehkä tarpeetonta, norjalainen ei käyttänyt sitä ollenkaan, vaan vain laittoi laastia hienossa plastisessa muodossa. Ehkä kastella hieman ennen?
Hyvä ja mielenkiintoinen ketju kaikille harrastajamuurareille.
Kiitos avustasi.A Alexn72 sanoi:
Olen palkannut yrityksen hoitamaan toisen huoneen,
Mutta se näyttää todella pahalta, he käyttävät tasoituslastaa ja B laastin hienoa. Minulla oli huomautuksia siitä, että lastan jäljet näkyivät, joten he menivät ostamaan kipsilaastia sen sijaan ja levittivät kahdelle seinälle ja näyttää yhtä pahalta, näkee miten he ovat vetäneet ja lopettaneet työkalullaan.
Nyt kun he todennäköisesti tuhosivat kaksi seinää, koska ei voi vetää B-laastia kipsin päälle.
Miten saa sen sileäksi/rustikkaan sileäksi?
Miten saa sen siistiksi ratkaisugipsillä?
Jotain kuin kuvan laastiseinä?
En halua peilipinnan sileäksi/seinäksi.
Ok, ihanaa kun on nähnyt vaivaa hiottaessa ja pohjustettaessa, niin kipsirappi irtoaa?S sinuslinus sanoi:
Luulin, että se menisi nopeammin ja parempaan lopputulokseen.
Kuulostaa siltä, että he eivät ollenkaan tiedä mitä tekevät.
Totta kai käyttöä voi nostaa lastalla... Aivan kuten vankilasta voi kaivautua ulos lusikalla...
Se onnistuu mutta se ei ole oikein
Onko maasta kosteutta vai onko lattia kuiva?
Totta kai käyttöä voi nostaa lastalla... Aivan kuten vankilasta voi kaivautua ulos lusikalla...
Se onnistuu mutta se ei ole oikein
Onko maasta kosteutta vai onko lattia kuiva?
Missasin kysymyksesi, se on rappausta, joka on pudonnut ja jäänyt paikalleen.A Alexn72 sanoi:
Muuten se on savea/tiivistettyä hiekkaa perustuksesta.
Kun seinät ovat valmiit, tarkoituksena on laittaa EPS-betonia.
Savi kuulostaa siltä, että sinne voi tulla kosteutta.T Tummenmitthand sanoi:
Mutta siinä asiassa minun täytyy antaa jonkun muun lausua mielipiteensä siitä, miten se toimii kipsin kanssa.
N
neo11
Talon omistaja
· Stockholm/Bromma
· 2 357 viestiä
neo11
Talon omistaja
- Stockholm/Bromma
- 2 357 viestiä
Et tarvitse punapohjustusta lecalle, levitä tai vedä se laasti, jota aiot käyttää, arvelisin C-laasti 3 mm.H Harald Blåtumme sanoi:Erittäin hyvä videoklippi, sain hyvän käsityksen materiaalista ja prosessista! Olen juuri puhdistamassa kasvihuoneen perustusta, joten siitä tulee yksinkertainen versio, kuten tässä hyvin näytetään, ei mitään rimoja tai muita juttuja, vaan vain tehdä ja hioa hetken kuluttua.
Ainoa kysymys on, tarvitseeko todella punapohjustusta ensin, jotta se tarttuu kunnolla lecaharkkoihin. Tämä mainitaan monessa paikkaa. Lähes mahdotonta saada pienessä kaupungissani, mutta ehkä tarpeetonta, norjalainen ei käyttänyt sitä lainkaan, vaan vain levitti rappauslaastia hienossa plastisessa koostumuksessa. Ehkä kastella vähän ensin? Tai levittää ensin vähän laimennettua sementtilaastia kalkkiharjalla? Tarpeetonta, ei aavistustakaan.
Hyvä ja mielenkiintoinen ketju kaikille amatöörimuuraajille.
Mutta se on tehtävä vähintään 2 kertaa, jotta saumat eivät paista läpi.
Maata vasten ja 25 cm ylöspäin suositellaan B-laastia.
Jäsen
· Sverige
· 5 652 viestiä
Täydellistä, käytä B-laastia sitten kuten norjalaisen videossa. Tämä on matala perusmuuri maata vasten. Ehkä voi kastella hieman ennen levittämistä. Mutta kuten sanottu, koostumus on melko ratkaiseva, mielestäni se, mitä pussissa lukee, on usein liian vähän vettä, tarvitaan pari desilitraa enemmän ennen kuin siitä tulee todella muovautuvaa. Se, mitä norjalainen näyttää, saattaa joidenkin mielestä vaikuttaa hieman loukkaavalta (?), mutta siihen halutaan päätyä, jotta levittäminen olisi järkevää.N neo11 sanoi:
Onko sinulla ehdotuksia, kuinka pitäisi korjata nämä kuvat?A Alexn72 sanoi:
Aikaisemmin siinä oli rappaus mutta tapetti päällä, jonka vuoksi minun piti koputtaa pois.
Onko sinulla ehdotuksia, esimerkiksi kuva, miten nämä kuvat voidaan korjata? Ovi oli rapattu tapetilla, joka minun piti koputtaa pois. Nyt siinä on isot naulat ja yrityksellä ei ollut hyvää vastausta 🙈 muuta kuin kipsiä, johon minä sanoin ei aiemman reaktion vuoksi.A Alexn72 sanoi:
Sitten seinän alareunassa, jos zoomaa, näkee raon seinän / kannan välissä.
Voiko pohjustaa ja sen jälkeen käyttää B-laastia? Tai saumaa?