11 417 lukukertaa ·
73 vastausta
11k lukukertaa
73 vastausta
Puhdista vetämislaudalla
Aluksi en laittaisi kittausmassaa karmia vasten vaan jotain iskunvaimentavaa karmia vasten. Esimerkiksi lattia-foam tai vastaava, jotta saat muutaman millimetrin raon, joka joustaa.
Seuraava kysymys on, kuinka paksuksi sinun täytyy laittaa kittaus.
Kun on kyse lattiaan päin, se näyttää kostealta, mikä voisi motivoida vahvempaan laastiin.
Kun sitten on kyse itse seinän kittaamisesta, olisin varmaan sahannut oikean paksuisen tasoituslistan ja aloittanut työn.
Seuraava kysymys on, kuinka paksuksi sinun täytyy laittaa kittaus.
Kun on kyse lattiaan päin, se näyttää kostealta, mikä voisi motivoida vahvempaan laastiin.
Kun sitten on kyse itse seinän kittaamisesta, olisin varmaan sahannut oikean paksuisen tasoituslistan ja aloittanut työn.
Viimeksi muokattu:
Käsityöläinen, joka laittoi kipsilaastia, ei poistanut sitä seinästä, joka on sisäseinä.A Alexn72 sanoi:Aluksi en käyttäisi kittiä suoraan karmia vasten, vaan jotain iskunvaimennusta karmia vasten. Esimerkiksi lattiafoam tai vastaava, jotta saat muutaman mm raon, joka joustaa.
Seuraava kysymys on, kuinka paksusti tarvitset kittiä.
Mitä tulee lattian viereisen alueen käsittelyyn, se näyttää kostealta, mikä voisi oikeuttaa vahvempaan laastiseokseen.
Mitä tulee itse seinän kittaukseen, sahaisin oikean paksuisen vetolistaan ja aloittaisin työn.
Hän lisäsi uuden B-kitti hieno.
Pitäisikö valittaa vai odottaa ja katsoa, halkeaako se?
A Alexn72 sanoi:Aluksi en viitsisi kittiä karmia vasten vaan jotain iskunvaimennusta karmia vasten. Esim. lattiafoam tai vastaava niin saat muutaman mm rako joka joustaa.
seuraava kysymys on kuinka paksusti sinun täytyy kittiä.
Lattiaan päin näyttäisi kostealta, mikä motivoisi vahvistamaan laastia.
Sitten kun on kyse itse seinän kittaamisesta, olisin varmaan sahannut oikean paksuuden säätölistalle ja alkanut hommiin.
Valitettavasti en voi ottaa kantaa siihen, miten kipsi ja laasti toimivat tällä tavalla.T Tummenmitthand sanoi:
Mutta en haluaisi, että se on tällä tavalla.
S
sinuslinus
Träskalle
· Östergötlands län
· 5 723 viestiä
sinuslinus
Träskalle
- Östergötlands län
- 5 723 viestiä
S
sinuslinus
Träskalle
· Östergötlands län
· 5 723 viestiä
sinuslinus
Träskalle
- Östergötlands län
- 5 723 viestiä
Kiitos panoksestasi, kaikkialla olen lukenut / sanonut, että vahvin pitäisi olla alimpana ja heikoin ylimpänä. Nyt tulee niin kuin kirjoitat, jotain mitä ei halua.A Alexn72 sanoi:
Katsotaan huomenna, voivatko tehdä paremmin, kun betonilattia on valettu. Muuten koko remontti siirtyy 😁🙈😇
Rajoitetussa tilassa vanhalla seinällä herää kysymys, onko se asettunut valmiiksi vai voiko odottaa sen liikkuvan.T Tummenmitthand sanoi:
Toisaalta vaihdat ja ne voivat liikuttaa seinää...
Oliko siellä halkeamia ennen kuin aloitit korjata?
Viimeinen kuvasi on vähän vaikeasti tulkittavissa siitä, mitä näkyy.
Viimeksi muokattu:
Huoneessa, jossa käsityöläinen on ollut, ei ollut halkeamia.A Alexn72 sanoi:
Se oli semmoinen roiskemaalattu valkoinen + tapetti. Ulkoseinä on betoniharkkoa
väliseinä on rakennettu harmaakivistä
Ja sisäseinät wallategelista ja se on juuri seiniä Wallategelilla, joita hän levitti kipsilaastilla.
Ennen laitoin pohjustuksen A + verkko
Menin täysillä 😁🙈
Jos maalaa silikaattimaalilla ja huomaa, ettei se toimi, kuten hän sanoi, ettei se näy maalilla. Voiko epätasaisuudelle tehdä jotain?
Sinä, joka olet kokenut, voiko oikea muurari
Tasoittaa seinän menettämättä liikaa laastia? Kun ajattelen, että heidän on tehtävä uudelleen sen jälkeen, kun olemme asentaneet betonilattian.
Klikkaa tästä vastataksesi