11 418 lukukertaa ·
73 vastausta
11k lukukertaa
73 vastausta
Puhdista vetämislaudalla
S
sinuslinus
Träskalle
· Östergötlands län
· 5 723 viestiä
sinuslinus
Träskalle
- Östergötlands län
- 5 723 viestiä
Sinun rappauslaasti näyttää kuivalta.
Levitä vähäsen paksumpi kerros laastia ja paina puulista siihen. Tasoita lista vatupassilla ja poista ylimääräinen laasti. Sen jälkeen voit levittää laastia listojen väliin.
Tässä näet, miten se tehdään.
Levitä vähäsen paksumpi kerros laastia ja paina puulista siihen. Tasoita lista vatupassilla ja poista ylimääräinen laasti. Sen jälkeen voit levittää laastia listojen väliin.
Tässä näet, miten se tehdään.
Kiitos paljon palautteesta👌S sinuslinus sanoi:
Laitan lisää laastia ja kastelen rimat.
Lähetän mukana videonpätkän, kuinka laastin koostumus näytti ämpärissä.
Jos olen toivoton tapaus ja peukalo keskellä kämmentä, mitä luulet klikkerisaumasta?
Kun rappaus on valmis, otatko taltta poistaaksesi sauman, jos se on kuivunut? 🙈😅
Samaa mieltä siitä, että se näyttää paksulta, näyttää enemmän laastilta kuin rappaukselta. Eikö pussissa lue, kuinka paljon vettä pitäisi olla? Yleensä lisään vettä tuntuman mukaan, mutta se on yleensä juoksevampaa kuin videossasi.
#4 näyttää suunnilleen, kuinka kiinteää rappauksen yleensä on, kun minä rappaan.
Kiinnitä vedonohjain jos et saa sitä oikein. Ja sitten irrotat sen ja poistat 1-2 tunnin kuluttua, kun rappaus on kiinnittynyt. Et halua yrittää poistaa sitä talttapuikolla, se vetää rappauksenkin mukanaan...
#4 näyttää suunnilleen, kuinka kiinteää rappauksen yleensä on, kun minä rappaan.
Kiinnitä vedonohjain jos et saa sitä oikein. Ja sitten irrotat sen ja poistat 1-2 tunnin kuluttua, kun rappaus on kiinnittynyt. Et halua yrittää poistaa sitä talttapuikolla, se vetää rappauksenkin mukanaan...
Kiitos paljon avusta 👌MrJay sanoi:
Sain neuvoja muurareilta laittaa ensin rappausverkko ja sitten pohjustuslaasti A, mikä ymmärtääkseni on väärin päin 🙈 valitettavasti tehty kahdessa huoneessa
Pohjusteen olen jättänyt väliin, en käytä sitä vaan suihkutan vettä suihkepullolla ja kokeilen sitten levittää rappausta + käsittelemättömän furulistan 12mm paksu
Säkki oli suositus kaataa 4l ja otin varmaan 4.2l, mutta sekoituksessa noin 5 minuuttia minun piti saada taikina ulos. Se ei tullut ulos. Nyt oli vain 25 litran säkki
Lisään vettä.
Onko sinulla suositusta pohjusteeksi?
Seinät ovat betoniharkkoja, joten on porattava ensin sitten tulppa + ruuvi, joten olisi mukava vain levittää rappaus.
Kiitos vinkistä, talvella ikkunoissa on ollut kondenssia, kun olen vetänyt perustukseen.MrJay sanoi:
Luulin, että se voi johtua siitä tai betonista, jonka olen poistanut. Noin 80% tasolla.
Toimiiko kosteudenpoistaja, vai pitääkö ikkuna olla auki?
Lopulta saa vielä lahon lattiapalkkeihin haha 🙈😇
Kiitos paljon avustasi,A Alexn72 sanoi:
Aion kokeilla uudelleen tänään vähän reippaammin 💪
Onko ok ottaa 12mm lista, muuten siitä tulee valitettavasti paksumpi 25mm ja silloin täytyisi laittaa 3-4 kertaa jos ottaa 5,7mm kerrallaan.