Hei!

Olen tekemässä kotona remonttia ja haluan nähdä, onko mahdollista helposti peittää joitakin putkia fiksulla tavalla ilman, että tarvitsee liikaa tehdä puusepäntöitä. Siis, onko jossain mahdollisuus tilata mittojen mukaan tai ostaa lähes valmiita ratkaisuja?

Haluaisin peittää seuraavan, vesiputkia olohuoneessa. Enimmäkseen haluaisin peittää ne, jotta lattian laittaminen niiden ympärille olisi helpompaa. Myös sen takia, että kiinnitys on ruma (onko kellään vinkkejä hienommista kiinnikkeistä?):

Vesiputki olohuoneessa, seinä täynnä paikkausjälkiä ja muovisuojalla peitettyä aluetta; etsinnässä tapa peittää putket siististi. Valkoinen vesiputki kiinnitettynä seinään muovipäällysteisellä kiinnikkeellä, karkea seinäpinta oikealla. Valkoisia vesiputkia, joissa on metallikiinnikkeet seinää vasten. Maalipinta seinällä on osittain kulunut ja hilseilevä.

sitten haluaisin myös peittää jollain tavalla vessan takana olevat putket, jos mahdollista:

Valkoinen wc-istuin, punainen kaakelilattia, seinällä näkyviä vesiputkia ja hajuharja vessan lattialla.

etuukäteen kiitoksia!

ystävällisin terveisin
Jacob

K
J jackesnacke sanoi:
Hei!

Olen tekemässä remonttia kotona ja haluaisin nähdä, jos olisi mahdollista yksinkertaisesti peittää joitakin putkia jollakin älykkäällä tavalla ilman, että tarvitsee liikaa nikkaroida. Eli, onko olemassa paikkaa, mistä voi tilata mittatilaustyönä tai ostaa enemmän tai vähemmän valmiita ratkaisuja?

haluaisin peittää seuraavat, vesiputket olohuoneessa. Eniten haluan peittää ne, jotta on helpompi asentaa lattia niiden ympäri. Myös siksi, että kiinnike on ruma (onko jollain vinkkejä tyylikkäämpiin kiinnikkeisiin?):

[kuva] [kuva] [kuva]

sitten haluaisin myös peittää vessan takana olevat putket jollakin tavalla, jos mahdollista:

[kuva]

suuret kiitokset etukäteen!

ystävällisin terveisin
Jacob

K
Hei! Pahoittelen "suttuista" kuvaa, mutta näin tein, piilotettu vesiputki hyllyllä, jossa on siirretty takalevy. Ostin valmiit hyllylevyt ja kovalevyn takalevyksi.

• Itse tehty valkoinen hyllykkö piilottaa vesiputken, vieressä puiset keittiökaapit, mustia esineitä hyllyillä.
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.