Hei,

Ajattelin purkaa hyvin tiukasti kiinnitetyn sisätiiliseinän asunnossa.

Onko kenelläkään kokemusta tästä? Miten etenitte silloin? Ehkä erityisesti ylimmän rivin kohdalla? Sorkkarauta? Vai tarvitaanko järeämpiä työkaluja kuin se?

Kiitos etukäteen avusta.
 
Väkivalta!
Slägga käy nopeasti ja likaa kuten tusan.
Voi myös sahata, mutta pölyää väkivaltaisesti.
 
Okei kiitos. Mutta eikö ole mitään riskiä, että tuhoan itse seinän takana siinä tapauksessa? Sehän on vain itse tiili, josta haluan päästä eroon. Siksi luulin, että sorkkarauta ja irti vääntäminen olisi paras ratkaisu? Pöly ja paska eivät pelota minua ainakaan. :)
 
S
aammeelliiee sanoi:
Okei kiitos. Mutta eikö ole mahdollista että tuhoan itse seinän takana siinä tapauksessa? Haluan vain päästä eroon tiilistä. Siksi luulin, että sorkkarauta ja irrottaminen olisi paras vaihtoehto? Pöly ja lika eivät pelota minua ollenkaan:)
joo. ensin ennen kuin mietit purkamista on vain tiiliseinä eikä kantava
 
ei, se on vankka julkisivu, jonka entinen omistaja on pystyttänyt!
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.