2 549 lukukertaa ·
5 vastausta
3k lukukertaa
5 vastausta
Purkaa seinä brf, vinkkejä rakennesuunnittelijasta
Hei! Haluaisin avata tilaa hallin ja olohuoneen välillä meidän asunnossamme vuodelta 1920. Noin 160 cm seinä, jossa tällä hetkellä on ovi. Oletan, että se on seinä, joka on rakennettu lankuista ja sitten pinnoitettu rappauksella (noin 10 cm). Seinä kulkee samansuuntaisesti kuin palkisto (vihreä nuoli kuvassa).
Yhdistyksemme on vastannut, ettei seinän pitäisi olla kantava, mutta he eivät ota vastuuta, jos syntyy laskeumia tai mahdollisia halkeamia naapureiden saumoihin. Mitä luulette seinän kantavuudesta? Vinkkejä taitavasta rakennesuunnittelijasta Tukholmassa, jota voisi palkata?
Kiitos etukäteen
Yhdistyksemme on vastannut, ettei seinän pitäisi olla kantava, mutta he eivät ota vastuuta, jos syntyy laskeumia tai mahdollisia halkeamia naapureiden saumoihin. Mitä luulette seinän kantavuudesta? Vinkkejä taitavasta rakennesuunnittelijasta Tukholmassa, jota voisi palkata?
Kiitos etukäteen
Hei,
Oletko saanut yhteyden johonkin konstruktöriin? Myös minä etsin yhtä yksinkertaisempia töitä varten. Terveisin, //OLof
Oletko saanut yhteyden johonkin konstruktöriin? Myös minä etsin yhtä yksinkertaisempia töitä varten. Terveisin, //OLof
Valitettavasti ei..
Saitteko lopulta kiinni yhden?
Kyllä, pienten etsintöjen jälkeen puhuin kahden yrityksen kanssa. Ensinnäkin erään suunnitteluyrityksen kanssa, joka halusi melko paljon maksua muutosten laskemisesta, ja toisekseen suunnitteluyrityksen kanssa, joka alun perin piirsi talon. Jälkimmäinen auttoi minua kahdesti ilmaiseksi puhelimitse.Pattefnatee sanoi:
Olof
Hienoa, ja onnea!O OlofBromma sanoi:
Onnistuin löytämään konstruktör aiemmassa asiassa naapuriyhdistyksessä ja he ratkaisivat sen myös ilmaiseksi, niin hieman onnea täälläkin
Klikkaa tästä vastataksesi
Samankaltaisia ketjuja
-
Riva vägg med lättbetong i lgh från 1963
Övrigt husrelaterat -
Mistä tiedän voinko purkaa seinän?
Rakennusmateriaalit & Rakennustekniikka -
Pattereiden asennus kellariin, jossa on kehystetyt seinät. Purkaa ensin
Rakennusmateriaalit & Rakennustekniikka -
Riva del av vägg i lägenhet
Planlösningar -
Rätt att riva grannens vägg i brf?