5 098 lukukertaa ·
3 vastausta
5k lukukertaa
3 vastausta
Purkaa lastulevylattia ja laittaa takaisin paikoilleen?
Hei!
Ajattelin repiä auki lattialastulevyt vielä sisustamattomasta yläkerrasta, jotta voisin asentaa spotteja alakertaan. Voiko samat lastulevyt laittaa takaisin paikoilleen sitten? Aiomme laittaa parkettia päälle myöhemmin. Minulle on tullut tunne, että se ei ehkä ole niin yksinkertaista kuin miltä kuulostaa... ehkä lastulevy murtuu ja reunasta tulee epätasainen tai??
terveisin Fialotta
Ajattelin repiä auki lattialastulevyt vielä sisustamattomasta yläkerrasta, jotta voisin asentaa spotteja alakertaan. Voiko samat lastulevyt laittaa takaisin paikoilleen sitten? Aiomme laittaa parkettia päälle myöhemmin. Minulle on tullut tunne, että se ei ehkä ole niin yksinkertaista kuin miltä kuulostaa... ehkä lastulevy murtuu ja reunasta tulee epätasainen tai??
terveisin Fialotta
Diversearbetare
· Göteborg
· 11 228 viestiä
Ovatko ne kiinnitetty ja liimattu spånteniin, on peli menetetty. Jos ne on vain naulattu/ruuvattu, ne saattavat selvitä. Liimaisin ne takaisin paikoilleen.
Yksi vaihtoehto on purkaa golvspån ja laittaa sen jälkeen 22 mm parketti spånskivepohjalle, kuten Kärhs.
Yksi vaihtoehto on purkaa golvspån ja laittaa sen jälkeen 22 mm parketti spånskivepohjalle, kuten Kärhs.
Olen juuri nyt repimässä lastulevyt pois keittiöstä ja ajattelin käyttää levyt uudelleen muissa yhteyksissä. Ei kuitenkaan ole paljoa, mitä voisin käyttää muuhun kuin sytykkeenä, koska ne ovat osittain liimattu ponttiin, osittain naulattu ja sen vuoksi mieluummin hajoaa kuin irtoaa. Lisäksi tulen todella vihaiseksi nähdessäni, miten vanha ukko, joka rakensi sen, on fuskaillut palkkien kanssa, eikä se tee minusta erityisen helläkätistä... Mutta ehkä sinä vältyt siltä ongelmalta.
Klikkaa tästä vastataksesi