2 214 lukukertaa ·
7 vastausta
2k lukukertaa
7 vastausta
Purka betoniseinä märkäleikkurilla?
Jäsen
· Södermanlands län0
· 983 viestiä
Märkäsaha tuottaa pölykyllästettyä vesiliejua, joka on kerättävä suoraan sahauksen yhteydessä, jos sahaat asunnon sisällä. Vuokraa samalla tehokas märkäimuri.
Seuraavalla kerralla tulee tämä erikoisvalmistettu dammsugare (dc1400) k3000:lle. vaikuttaa todella mahtavalta. Mutta nyt olen vuokrannut tavarat ja huomenna aloitan työn. saha tuntuu melkein hieman pelottavalta suuren terän vuoksi. täytyy pitää oikea jäsen oikeassa paikassa.
Olin juuri sanomassa sitä, Husqvarna:lla on erityinen "slamsug", joka asetetaan kapaan 
Ja kyllä, se on voimakas kone, jossa on hengenvaarallinen terä, joten ole erittäin varovainen. Ei ole hauskaa saada heitto ja terä kasvoihin, mikä on tapahtunut. Varmista siis, että sinulla on oikeat suojavarusteet ja seisot vakaasti eikä lattialla ole roskaa, johtoja tai muita tavaroita, eikä mitään häiriötekijöitä. Keskity täysin koneeseen, kun käytät sitä. Silloin se menee turvallisesti.
Ja kyllä, se on voimakas kone, jossa on hengenvaarallinen terä, joten ole erittäin varovainen. Ei ole hauskaa saada heitto ja terä kasvoihin, mikä on tapahtunut. Varmista siis, että sinulla on oikeat suojavarusteet ja seisot vakaasti eikä lattialla ole roskaa, johtoja tai muita tavaroita, eikä mitään häiriötekijöitä. Keskity täysin koneeseen, kun käytät sitä. Silloin se menee turvallisesti.
Kiitos! Se sujui lopulta hyvin. Ei mitään heittoja. Se oli erittäin helppokäyttöinen lukuun ottamatta katon lähellä olevia vaakasuoria leikkauksia. Vaikea saada aikaan suoraa leikkausta. Ensi kerralla ehdottomasti liitettyyn slamsugiin. Onneksi olin tarkasti muovittanut asunnon, koska se roiskui kaikkialle.
Klikkaa tästä vastataksesi