Hei kaikille rakentajille!
Minulla on parvekke katolla talossani. Ajattelin, että vaihtaisin kaiteet ja terassilaudat. Se, mikä oli siellä aikaisemmin, ei ollut kovin vakaata. Se oli kiinnitetty nauloilla suoraan sauman läpi. En usko, että siinä on oikein naulata!
Olen kuullut, että on olemassa klipsit, jotka voi kiinnittää saumaan ja sitten rakentaa niiden päälle! Onko jollain tietoa tai muita ideoita? Parvekkeen koko on 6 x 3 metriä. Ajattelin myös laittaa katon. Joten sen pitäisi pysyä kiinni! En halua tehdä reikiä peltiin.