Minä ja morsiameni aiomme ostaa asunto-osakkeen ja harkitsemme purkavani seinän keittiön ja olohuoneen väliltä. Seinä ei ole kantava, ja olen ymmärtänyt, että minun täytyy tarkistaa asianmukaisuus taloyhtiöltä ennen kuin aloitamme sahaamisen. Kuitenkin mietin, mitä pitäisi käyttää peittämään sauma, joka syntyy katossa, lattiassa ja ulkoseinässä, johon väliseinä "tukeutuu"? Voiko uuteen suureen tilaan asentaa laminaattia koko matkalta, vai voiko korkeuserot aiheuttaa ongelmia?

Talo on rakennettu vuonna -65, katto ja viereinen ulkoseinä ovat betonia. Olohuoneen puolen lattiassa on parketti, keittiön puolella on laminaatti, jonka edellinen omistaja on asentanut (ja, oletettavasti, sen alla on muovimatto).

Se riippuu siitä, miltä se näyttää. Otin alas vaatehuoneen viikonloppuna ja laitoin laastia saumoihin. Sitten vain tasoitetaan. Lattia kannattaa melkein tarkistaa etukäteen. Helpoin on varmaan laittaa uusi lattia? Onko siellä joku alkuperäinen lattia alla? Jos ero on vain muutaman millimetrin, voi helposti laittaa lisäeristystä alle.

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.