Hei, tietääkö kukaan, mikä tämän materiaalin nimi on ja voiko sitä ostaa metritavarana jostain?
Se on sellaista, joka tulee mukana pakkausmateriaalina joskus, mutta on hieman joustavaa vaikka melko jäykkää.
Ajattelin leikata niin, että sillä voisi helposti tiivistää ikkunan, kun AC laitetaan päälle ja sitten helposti ottaa alas tarpeen mukaan. :)

Kiitos etukäteen kaikille!

• Valkoinen, jäykkä vaahtomuovipala, jossa LD-PE-kierrätysmerkintä, käytetään pakkausmateriaalina.
  • Valkoinen vaahtomuovi, jossa on uria ja kohoumia, käytetään usein pakkausmateriaalina, asetettuna pöydälle mustan esineen vieressä.
Violina Violina sanoi:
[linkki]

?
Coolt, ja det känns som det borde va nått sånt. Nyt täytyy vain löytää jostain missä voi ostaa sitä. Et sattuisi tietämään mikä se on ruotsiksi? :)

M MrBamse sanoi:
Siistiä, kyllä, tuntuu että sen pitäisi olla jotain sellaista. Nyt minun täytyy vain löytää jostain paikka, mistä sitä voi ostaa. Et sattuisi tietämään sen ruotsinkielistä nimitystä? :)
Ehkä polyeteenivaahto? Tai jotain vastaavaa.. ei pitäisi ainakaan olla vaikea löytää.

Violina Violina sanoi:
Polyeteenivaahto ehkä? Tai jotain vastaavaa.. ei pitäisi ainakaan olla kovin vaikea löytää
Että kiertelin vähän niin tuntuu pehmeämmältä variantilta, luulen törmänneen sellaiseen. Mutta tämä on kovempaa, joku tyyppi pakkausmateriaali ehkä.

M MrBamse sanoi:
Etsittyäni vähän, tuntuu siltä että se on pehmeämpi muunnelma, luulen, että olen törmännyt sellaiseen. Mutta tämä on kovempaa, ehkä jonkinlainen pakkausmateriaali.
Kyllä, se on pakkausmateriaali.. kokeile lyhennettä EPE

Uskon, että jäykkyys johtuu paljolti siitä, että useita kerroksia liimataan yhteen..

Muuten ostin eräänlaisen jäykistävän välivuorauksen laitettavaksi patjojen väliin mantereellisängyssäni, se voisi olla jotain?

Luulen, että tämä oli sova-liikkeessä (noin kymmenen vuotta sitten), mutta samanlaista pitäisi edelleen olla saatavilla?

Violina Violina sanoi:
Uskon, että jäykkyys tulee paljon siitä, että liimataan yhteen useita kerroksia..

Muuten ostin eräänlaisen jäykistävän välitteen laitettavaksi patjojen väliin mannermaan sänkyyn, se voisi olla jotain?

Luulen, että tämä oli sova-kaupasta (noin kymmenen vuotta sitten), mutta vastaavaa pitäisi vieläkin olla saatavilla?
Mahtavaa, kiitos tosi paljon, yritän löytää jotain sellaista. :)

Voit todennäköisesti saada sen osoitteesta https://www.special-plast.se/
Heillä oli kauppa osoitteessa Odengatan 82, Stockholm, jossa yksityishenkilö voi tehdä ostoksia, mutta en tiedä onko se edelleen olemassa.

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.