Tarvitsen hieman punaista julkisivutiiliä 60-luvulta, noin 50 kpl. Olen etsinyt pitkään eri sivuilta ilman tulosta.
Onko täällä joku, joka tietää, onko Kalmarin seudulla paikkaa, josta voisi mahdollisesti löytää kyseistä lajiketta?
Muuten minun on tilattava uusia, mutta toteutus poikkeaa hieman valitettavasti .
Kiitos etukäteen!
Hei
Olen nyt myös etsimässä tätä tiiltä. Saitteko sen ja miten ratkaisit sen. Olen itse metsästämässä täysillä
Anders
Hei!
Olen etsinyt vuoden ajan. Lopulta tilasin Beijer Byggiltä. Kesti useita viikkoja ennen kuin tiilet tulivat, koska en halunnut maksaa kuljetuksesta vaan odotin, kunnes ne tulivat muiden myymälään tilattujen tuotteiden mukana. Täytyy tilata vähintään pieni lava - 96 kpl. Maksoin 1850 kr.
Kuvioissa on minimaalinen ero uuden ja talossamme olevan tiilen välillä, mutta se näkyy vain, kun seisoo ihan tiilen edessä. Muuten sitä ei huomaa ollenkaan.
Aivan! Päätimme itse leikata sen, muuten siitä tulee lisäkustannus, jos haluaa, että se leikataan.
Onnea metsästykseen, mutta en usko, että kaikki te, jotka etsitte, löydätte sen muualta. Tilaa Beijeriltä. Kuulin, kun olin tilaamassa, että Haga aikoo lopettaa sen tuotannon.