Aion laajentaa kylpyhuonetta vanhassa asunnossa. Valitettavasti muurit eivät olleet kovin tarkkoja, mutta sillä ei ollut suurta merkitystä, kun kyseessä oli kaksi eri huonetta.
Mutta nyt seurauksena on, että minulla on tiiliseinä, joka on hieman kaareva, ja sen täytyy olla täysin tasainen, jotta voin asentaa kaakeleita.

Onko olemassa säädettäviä listoja? Minulla ei valitettavasti ole pöytäsahaa, jotta voisin sahata itselleni sopivan paksuisia listoja.

Tai pitäisikö minun ratkaista tämä jotenkin toisin?

Kysyn myös, mitä laastia minun pitäisi käyttää, ja onko verkko välttämätön 3-4 cm:n paksuudessa? Miten olisi paras kiinnittää verkko tiileen siinä tapauksessa?

Naitasin ylös läkt 22x45 ja rapattu päälle, ilman verkkoa. Tuli muutama kerros rappausta.

Ongelma on, että keskellä saatan tarvita 1 cm rappausta. Mutta seinän reunoilla 3-4 cm. Seinä on yhteensä 2,5 m pitkä. Joten ajattelen, että pelkät listat reunoilla eivät riitä. Matka on liian pitkä, jotta jaksaisi vetää suorakulman ja saada kaiken oikein.

Luulen niin =)

Riippuen siitä, miltä se näyttää, voit asettaa rimat reunoille/kulmille ja sen jälkeen mielestäni noin 40-60 cc on sopiva. Rakenna yksi lokero kerrallaan ja viimeistele hienosäädöllä. Luulen, että säädettävien rimien luominen voi olla liian vaikeaa, nyt käytetään enemmän laastia.

Jos kipsillä voisi olla helpompia tapoja saada se suoraksi, joku muu voi vastata siihen.

Ja seinä on joka tapauksessa jaettava jollakin tavalla. En pysty nopeasti sekoittamaan ja levittämään kaiken rappauksen riittävän nopeasti.

Mutta amatöörinä ajattelin, että saattaa olla olemassa fiksumpia järjestelmiä kuin puulistat.

Muuten, millaista rappausta suosittelet?

S stefand sanoi:
Ja seinä täytyy jakaa jollain tavalla joka tapauksessa. En pysty sekoittamaan ja saamaan kaiken rappauksen tarpeeksi nopeasti ylös.

Mutta amatöörinä ajattelin, että ehkä olisi olemassa älykkäämpiä keinoja kuin puulistat.

Muuten, mitä rappausta suosittelette?
Rappaus ja muurauslaasti C. Olen kokeillut Byggmax-merkkiä, josta en pitänyt ollenkaan. Kokeilin sitten Finjaa, joka oli paljon parempi. Kolmannen kerran kokeilin Bauhaus Probau:ta, joka oli paljon halvempi, enkä huomannut eroa sen ja Finjan välillä. Mukavaa saada suuret määrät kotiinkuljetuksella muutamalla sadalla.

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.