2 624 lukukertaa ·
9 vastausta
3k lukukertaa
9 vastausta
Puhdista tiilitakka, miten?
Haluan tasoittaa avotakkaa melko sileäksi. Tällä hetkellä se näyttää samalta kuin alla olevassa kuvassa. Miten minun pitäisi edetä? Pitäisikö minun yrittää hakata tiilet niin sileäksi kuin mahdollista (riskinä, että kivet halkeavat?) ja sitten tasoittaa? Pitäisikö minun vain täyttää välit valtavalla määrällä laastia? Tarvitaanko raudoitusta? Hilfe 😅🥲
Puhdistaa kunnes siitä tulee sileää on varmaan mitä pitäisi tehdä. Ei pitäisi olla mikään ongelma.
Mutta miksi? Muuttaa ulkonäköä? Pitäisikö se maalata jälkeenpäin? Valkoiseksi? Eikö voisi maalata suoraan ilman puhdistusta? Ja säilyttää hieman ainutlaatuisen rakenteen, mutta tehdä siitä hieman huomaamattomamman. Arvailuja paljon. hm hm Vakavia ehdotuksia tarkoitan tietenkin😁
Mutta miksi? Muuttaa ulkonäköä? Pitäisikö se maalata jälkeenpäin? Valkoiseksi? Eikö voisi maalata suoraan ilman puhdistusta? Ja säilyttää hieman ainutlaatuisen rakenteen, mutta tehdä siitä hieman huomaamattomamman. Arvailuja paljon. hm hm Vakavia ehdotuksia tarkoitan tietenkin😁
Mitä, etkö mielestäsi se ole hillitty? 😅😉O sanoi:
Putsaa kunnes se on sileä, se on kai mitä pitäisi tehdä. Ei pitäisi olla ongelma.
Mutta miksi? Muuttaa ulkonäköä? Onko tarkoitus maalata jälkeenpäin? Valkoinen? Eikö voisi maalata suoraan ilman kipsiä? Ja säilyttää ainutlaatuinen tekstuuri, mutta tehdä siitä hieman hillitympi. Arvailuja määrin. hm hm Vakavia ehdotuksia tarkoitan tietysti😁
Kyllä, muuttaakseni ulkonäköä. Minun on vaikea nähdä sen kauneus sellaisena kuin se on nyt. Pelkkä maalaaminen voisi toimia, mutta uskon silti, että haluaisin sen sileäksi 😅 voi myös olla todella innoissani kokeilla kipsiä. Mutta luuletko, että se on mahdollista tehdä suoraan ilman raudoitusta tai vastaavaa?
Kiitos heads up, aion peittää kunnolla. Lattia vaihdetaan kuitenkin koko matkalta betoniin asti, mutta on varmasti mukavaa peittää silti 😊N neo11 sanoi:
N
neo11
Talon omistaja
· Stockholm/Bromma
· 2 463 viestiä
neo11
Talon omistaja
- Stockholm/Bromma
- 2 463 viestiä
Silloin riittää, että laittaa kovalevyn vasten.
Ja maalaa sitten weber cal 246:lla
https://www.se.weber/fasad-puts-och...m/kalkbruk-kalkfarg/webercal-246-kalkfarg-vat
Ja maalaa sitten weber cal 246:lla
https://www.se.weber/fasad-puts-och...m/kalkbruk-kalkfarg/webercal-246-kalkfarg-vat
Klikkaa tästä vastataksesi

