Haluan tasoittaa avotakkaa melko sileäksi. Tällä hetkellä se näyttää samalta kuin alla olevassa kuvassa. Miten minun pitäisi edetä? Pitäisikö minun yrittää hakata tiilet niin sileäksi kuin mahdollista (riskinä, että kivet halkeavat?) ja sitten tasoittaa? Pitäisikö minun vain täyttää välit valtavalla määrällä laastia? Tarvitaanko raudoitusta? Hilfe 😅🥲
 
  • Tiiliseinäinen avotakka huoneessa, jossa sininen laatikko korostaa sitä. Takan yläosa ja sisäpinta ovat peitetty tummumilla.
  • Tiiliseinä, jossa osittain epätasainen muuraus. Seinän viereen on kiinnitetty valkoista kipsilevyä. Lattialla näkyy beige matto.
Puhdistaa kunnes siitä tulee sileää on varmaan mitä pitäisi tehdä. Ei pitäisi olla mikään ongelma.

Mutta miksi? Muuttaa ulkonäköä? Pitäisikö se maalata jälkeenpäin? Valkoiseksi? Eikö voisi maalata suoraan ilman puhdistusta? Ja säilyttää hieman ainutlaatuisen rakenteen, mutta tehdä siitä hieman huomaamattomamman. Arvailuja paljon. hm hm Vakavia ehdotuksia tarkoitan tietenkin😁
 
O O sanoi:
Putsaa kunnes se on sileä, se on kai mitä pitäisi tehdä. Ei pitäisi olla ongelma.

Mutta miksi? Muuttaa ulkonäköä? Onko tarkoitus maalata jälkeenpäin? Valkoinen? Eikö voisi maalata suoraan ilman kipsiä? Ja säilyttää ainutlaatuinen tekstuuri, mutta tehdä siitä hieman hillitympi. Arvailuja määrin. hm hm Vakavia ehdotuksia tarkoitan tietysti😁
Mitä, etkö mielestäsi se ole hillitty? 😅😉
Kyllä, muuttaakseni ulkonäköä. Minun on vaikea nähdä sen kauneus sellaisena kuin se on nyt. Pelkkä maalaaminen voisi toimia, mutta uskon silti, että haluaisin sen sileäksi 😅 voi myös olla todella innoissani kokeilla kipsiä. Mutta luuletko, että se on mahdollista tehdä suoraan ilman raudoitusta tai vastaavaa?
 
Arvaan, että muodon ajatuksena on toimia kuten jäähdytysrivan lamellit?
 
Mieti, voisiko olla hienoa muurata toisella päällysteellä? Esimerkiksi harmaa liuskekivi. Hiton siistiä. Tai amerikkalainen Cabin-tyyli, jossa on vaaleita pyöreämpiä hienoja kiviä.
 
N
Esikastelu hieman, ja levitä 3 mm c laastia kerroksittain.
Peitä lattia jne ensin.
Siitä tulee Erittäin sotkuista.
 
N neo11 sanoi:
Esikastele vähän ja levitä 3 mm paksu sak kerroksittain.
Peitä lattiat ym. ensin.
Se tulee olemaan Todella sotkuista.
Kiitos! minun täytyy vain kokeilla, mikä on pahinta mitä voi tapahtua ajattelen 😅
 
N
Että peität lattian huonosti, että teippi ei ole tiivis ja vesi valuu lattialle. Sinun täytyy esikostuttaa ja puhdistaa, ja se tulee olemaan erittäin sotkuista ympärillä.
 
N neo11 sanoi:
Että peität lattian huonosti, että teippi ei ole tiukka ja vesi vuotaa lattialle.
Sinun täytyy esikastella ja putsata, ja siitä tulee hyvin sotkuista ympärillä.
Kiitos heads up, aion peittää kunnolla. Lattia vaihdetaan kuitenkin koko matkalta betoniin asti, mutta on varmasti mukavaa peittää silti 😊
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.