2 014 lukukertaa ·
16 vastausta
2k lukukertaa
16 vastausta
Puhdista takan luona. Aiemmin rapattu kalkkilaastilla ja jollakin sementtipohjaisella
Hei
Minun täytyy puhdistaa takan ympäriltä. Varaus tulee olemaan noin 20 mm paksuinen. Uskon, että savupiippu on alun perin rapattu kalkkilaastilla. (Talo on 1800-luvulta). Myöhemmin se on rapattu sementtipohjaisella laastilla. Sementtipohjaisen laastin kerros on hyvin ohut.
Nyt kun aion rapata uudelleen, toimisiko C-laasti? Pitäisi ehkä olla KC tai puhdasta kalkkilaastia, mutta minulla on C-laastia jo valmiina kotona.
Mitä mieltä olette?
Ystävällisin terveisin, Kristoffer
Minun täytyy puhdistaa takan ympäriltä. Varaus tulee olemaan noin 20 mm paksuinen. Uskon, että savupiippu on alun perin rapattu kalkkilaastilla. (Talo on 1800-luvulta). Myöhemmin se on rapattu sementtipohjaisella laastilla. Sementtipohjaisen laastin kerros on hyvin ohut.
Nyt kun aion rapata uudelleen, toimisiko C-laasti? Pitäisi ehkä olla KC tai puhdasta kalkkilaastia, mutta minulla on C-laastia jo valmiina kotona.
Mitä mieltä olette?
Ystävällisin terveisin, Kristoffer
Se on varmaan vettä jonka olen vetänyt imeytynyt sinne enemmän. Se näyttää joka tapauksessa pinnalliselta halkeamalta, se on ollut siellä niin kauan kuin minulla on ollut talo (10 vuotta) ja nuohooja ei ole koskaan sanonut mitään.C cpalm sanoi:
N
neo11
Talon omistaja
· Stockholm/Bromma
· 2 473 viestiä
neo11
Talon omistaja
- Stockholm/Bromma
- 2 473 viestiä
Muovi asetetaan betonille, kun se on valettu.
Mutta jos käytät c laastia, jossa on kalkkia, sitä tulisi jälkikastella jonkin verran. Esimerkiksi suurempi kukkaruisku voisi toimia, sillä työ tehdään sisätiloissa. Onko sinulla tekninen nimi c laastillesi?
Mutta jos käytät c laastia, jossa on kalkkia, sitä tulisi jälkikastella jonkin verran. Esimerkiksi suurempi kukkaruisku voisi toimia, sillä työ tehdään sisätiloissa. Onko sinulla tekninen nimi c laastillesi?
Ok! Kastellaanko jo tänään?N neo11 sanoi:
Tässä on kyseinen laasti. https://www.jemfix.se/putsbruk-c-ha...MIgZvgo9i_jgMVxxiiAx2RlysPEAQYASABEgKdtPD_BwE