Hei

En ymmärrä uusien rakennusten portaita koskevia sääntöjä.

Täytyykö astinleveyden olla 25 cm?
Koska minulla on 3.2 m korkeus ja pituus on 3 m
Tulee askelman korkeudeksi 20 cm ja astinleveydeksi 21.5
45 asteen kaltevuus

Onko se hyväksytty?

J
Askelkorkeus 20 cm on täydellinen, omani on 19,5 cm. Askelmansyvyys riippuu siitä, onko kyseessä kiinteä portaat. Silloin tarvitaan 25 cm, jotta varpaat eivät kolhisi; muuten voi käydä niin, että askel otetaan hieman liian kauas jalalla ja on vaara, että lipsahtaa, jos askelosa ei tule kunnolla sisään.

J jojo123 sanoi:
Nousukorkeus 20 cm perfekt , minun on 19,5 cm, Askelman syvyys, riippuu siitä, onko tiivistä portaikkoa, silloin tarvitaan 25 cm, jotta varpaat eivät iskisi , muuten voi käydä niin, että askel otetaan hieman liian kauas jalalla ja riski liukastua on olemassa, jos astinosa ei osu hyvin
Okei hyvä kuulla. Säännöt sanovat, että ei saa olla avoin siellä alhaalla, mutta voi olla vähän avoin, ei täysin. Mutta mikä on sun askelmansyvyys? Ja onko se uudisrakennus?

J
Avoin L-portaat vanhemmassa talossa, suoralla osalla on askelmatkat 26 cm, seuraava askel verrattuna alempaan ulottuu 3 cm yli, ja koko jalka voidaan asettaa askelmalle. Tiheä osa on niin, että mikään ei voi pudota alapuolella olevan henkilön päälle, ja liukastumisen tai muun sattuessa jalan ei pitäisi päästä väliin, sillä se voi olla kohtalokasta. Jos voit lisätä askelman syvyyttä, esteitä ei ole, mutta voi olla vaikeaa löytää mitään standardiporrasta sillä tavalla. Olen nähnyt, että jotkut kiinnittävät palan askelman taakse puoliväliin askelmiin, jolloin kaikki riskit poistuvat.

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.