Kellarikerroksen portaikko, jossa näkyy osittain irronnut taustalaminaatti ja vaaleat askelmat, seinässä vanhoja liima- tai maaliroiskeita. Hei.
Kellarin portaat ovat hieman painuneet, ja ajattelin nostaa niitä.
En kuitenkaan näe, että porrasrunko olisi kiinnitetty seinään.
Kiinnitittekö porrasrungon ensin ja sitten asensitte askelmat niin, että ruuvit peittyivät?
Talo on vuodelta 63.

hsd
Toiset portaani on kiinnitetty vain alhaalta ja ylhäältä
Toiset ovat paikalleen rakennetut seinään ja keskipylvääseen, kierreportaiden malli
Näyttää siltä, että kuvassasi puuttuu osa vankkuriosasta

Ah ok, on keskellä Keskipylväs portaikon vieressä, jossa osittain poistettu masoniittilevy portaiden alta näkyvissä. tolppa.
He laittoivat sahaamalla leikatun kovalevyn peittääkseen askelmien paikat. Sen olen osittain repinyt pois.

hsd
Sitten ehkä seinä ja tolppa kantavat askelmat kuten minun vanhassa portaassa.

Hmm, poistanut kaiken kovalevyn, joka peitti vaunun sivut.
Ei kiinnityksiä joko seinille tai pylväälle.
Onko joskus rakennettu portaita, jotka lepäsivät vain kunkin kerroksen päällä?

hsd
Meneekö portaat seinään

On olemassa monia erilaisia portaita, jotka ovat kiinnitetty vain ylhäältä ja alhaalta, googlaa niin löydät lukemattomia erilaisia ratkaisuja.

Nix. Portaiden askelmat ovat upotettuina vankkapuuhun. En voi nähdä muuta kuin että se lepää laatalla ja mahdollisesti on kiinnitetty yläkertaan. Aion purkaa vähän enemmän ja katsoa, löydänkö jotain hyödyllistä...

hsd
Silloin se on luultavasti kuten minun portaikkoni, mutta minun portaikkoni ei ole seinään päin, portaikko on yksikkö, joka on kiinnitetty yläkertaan ja ehkä kuten minun kiinnitetty alakerran lattiaan (ruuvattu lattian alle vankatyylisiin, joten se ei näy)

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.