Meillä on korkeusero talossa vanhan osan ja uuden välillä. Askelma niiden välillä on hieman leveämpi kuin tavallinen porras, noin 1,60 cm ja johtaa 2 metrin pituiseen käytävään. Askelma on hieman liian korkea ollakseen mukava. Jos rakennamme vain yhden askelman, siitä tulee melko matala. Onko jollakin ollut sama ongelma ja miten olette ratkaisseet sen? Tilaa on kohtuullisesti edessä, missä askelma nousee.
 
K
Meillä oli sama ongelma, 25 cm:n askelma. Kahdeksan kuukauden jälkeen talossa olemme tottuneet siihen.
 
Valitettavasti minulta ei ole vastausta, sillä olin juuri kirjoittamassa samanlaista kysymystä, mutta seuraan tätä ketjua jännittyneenä. Olemme saman ongelman edessä. Uuden ja vanhan osan (olohuoneen) välillä oleva askelkorkeus on 20 cm. Olen nyt yrittänyt lukea kaiken askelrytmistä ja askelkorkeuksista. Kuinka suuri merkitys on 3 cm (suositellusta 17 cm), kun kyseessä on vain YKSI askel?
 
Emme ole enää niin nuoria ja ymmärrämme, että tulee päivä, jolloin se tulee olemaan vaikeaa. Näemme sen vanhoilta vanhemmiltamme, jotka eivät voi helposti ottaa suurta askelta. Täytyy keksiä jotain hyvää!
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.