12 159 lukukertaa ·
13 vastausta
12k lukukertaa
13 vastausta
Portaali ovenkarmeista
Hei! Olen juuri poistanut ovenkarmin asunnostani. Nyt mietin, kuinka rakentaa siisti ja tasainen portti siitä. Ensimmäinen ajatukseni oli käyttää jäljellä olevaa kipsiä ja kiinnittää se portin sisältä kohti koolauksia ja sen jälkeen tasoittaa olemassa olevien kipsilevyjen ja portin levyjen väli. Mutta alan epäillä, että saattaa tulla halkeamia, koska siinä on paljon saumakohtia.
Onko jollain hyvä tapa edetä?
Onko jollain hyvä tapa edetä?
Kiinnitä ruuvi niin, että voit kiinnittää lastu-/kipsilevyn pyöristetyllä muodolla. Peitä sitten lyhyt sivu kovalevyllä. Ja sitten tasoita ja maalaa ..se ei halkeile. Näin tein kauan sitten ja se pysyi kasassa, kunnes kyllästyimme porttaaliin ja poistimme sen.
Kiitos vastauksesta! Mihin minun pitäisi kiinnittää tämä säädin? Enkö voi ruuvata kipsilevyä olemassa olevaan säätimeen, joka näkyy nyt kipsilevyjen välissä? Ja lyhyen sivun kanssa, tarkoitatko silloin portaalin "kattoa"?S Samppa sanoi:
Totta kai, se on varmasti fiksumpaa! Tämä oven peitekaista vaikuttaa selvästi helpoimmalta! Minun pitää vain hieman hioa kipsilevyjä niin, että ne ovat tasaisesti kehikon kanssa!T test1 sanoi:
joo se on helppo ratkaisu joka on melko standardi. jos sinusta tuntuu raskaalta leikata kipsilevyä, voit laittaa pieniä etäisyyksiä olemassa oleviin runkoihin, joihin sitten kiinnität ovenlaatikon. näin et likaa itseäsiA Axra99 sanoi:
Olen googlannut koko päivän tänään "ta bort dörrkarm", "bygga portal" jne. mutta en ole kertaakaan törmännyt dörromfattning. Suuri kiitos avusta!T test1 sanoi:
Totta kai voin myös tehdä niin, mutta olen jo sotkenut, joten vähän lisää ei haittaa! Muuten, kuinka alas minun pitäisi antaa dörromfattningen mennä? Sinne asti missä kipsilevyt seinällä loppuvat? Oletan, että voin ratkaista mahdolliset raot lattiaan jonkin listan tai kynnyksen avulla sen jälkeen, kun lattia on paikoillaan.
Talon omistaja
· Huddinge
· 238 viestiä
haha ei ongelmaa kiva voida auttaaA Axra99 sanoi:Olen googlannut koko päivän tänään "poista ovenkarmi", "rakentaa portti" jne., mutta en ole kertaakaan törmännyt ovilaajennukseen. Suuri kiitos avusta!
Toki voin tehdä myös niin, mutta olen jo sotkenut, joten vähän lisää ei haittaa! Muuten, kuinka alas minun pitäisi antaa ovilaajennuksen mennä? Sinne missä kipsilevyt seinällä loppuvat? Oletan, että minun täytyy ratkaista mahdolliset raot lattiaa vasten jollain listalla tai kynnyksellä sen jälkeen kun lattia on paikoillaan.
Näyttää todella hyvältä, lattiaan ei jäänyt mitään rakoa. Olen ollut niin kiinni ajatuksessa, että oviaukko täytyy tehdä ensin ennen kuin teen mitään muuta. Mutta kun sanot sen, kuulostaa todellakin paremmalta tehdä se viimeiseksi. Sitten maalaan seinät ja asennan lattian ensin!T test1 sanoi:
Klikkaa tästä vastataksesi




