Hei!
Minulla on tarve asentaa ilmalämpöpumppu talon laajennettuun osaan, jossa laajennus on vuodelta 2000. Se sijaitsee kattokomeron vieressä ja asentaja haluaa asentaa kattokomeroon luukun (60x60) kaapeleiden vetämisen helpottamiseksi. Kysyin höyrynsulusta ja miten se vaikuttaisi, mutta hän sanoi, ettei se olisi mikään ongelma.
Tuntui kuitenkin, ettei hän oikein tiennyt mistä puhuin. Pitääkö todella paikkansa mitä hän sanoi? Talossa on LTO eli poistoilmanvaihto, jos sillä on jotain vaikutusta.
Kiitollinen avusta!