engs sanoi:
Kopioi reikäkuvio tästä [linkki] sopivan paksuiselle vanerilevylle, ehkä lisää hieman korkeutta ja käytä neljää ruuvinreikää kahden sijaan. Maalaa niin, että se sulautuu ympäristöön.

Sitten voit kiinnittää vaatetangon mihin tahansa kohtaan näitä vastaan ja saat pystysuuntaisen voiman niihin kohtiin, jotka pystyvät ottamaan sen normaalisti vastaan. Samalla kaikki on purettavissa ilman ylimääräisiä ruuvinreikiä.
Ei onnistu peittää maalilla, koska olemme valinneet "valkovahattu tammi", joka on myös vaikeaa löytää "tavallisessa" puussa. Muuten hyvä idea. Kokeilen ensin pienillä ruuveilla ja jos se vaikuttaa liian epävakaalta, otan pidemmän ruuvin ja vedän sen suoraan läpi. Voin ehkä vahvistaa hieman läpinäkyvällä silikonilla estämään ruuvin liikkumista painon vuoksi. Siten voin ainakin helposti siirtää tankoa ilman rumia liimajäämiä, jotka ovat vaikeasti poistettavissa.

Läpi menevä ruuvi mutterilla, niin se pysyy kuin vuori riippumatta siitä, mistä runko koostuu. Mutta kuten aiemmin on sanottu, on erittäin todennäköistä, että lyhyempikin ruuvi riittää, koska kaikki voima suuntautuu alaspäin.

Itse pidän mielestäni teleskooppivaatetangoista. juuri käytetyt roikkuvat ulkopuolella, ja sisällä roikkuvat voi antaa pois, koska niitä ei ole käytetty kolmeen vuoteen. Minulla on lyhythihaiset toisella ja pitkähihaiset toisella, yksinkertaista ja hyvää.

Pieni päivitys nyt kun olen valmis vaatehuoneen kanssa.

Mitä olen löytänyt, on että 50 cm runko sekä kulmarunko ovat lastulevyä suoraan läpi ja 75 cm rungossa on hunajakennorakenne. Kun porasin 50 runkoon ja kulmarunkoon, pora työskenteli koko matkan, eikä mitään onteloa voinut nähdä keskellä katsomalla uuteen reikään. Ei mitään kilisevää ääntä, kun vaatekaappi asetettiin paikoilleen, kuten moni täällä on kommentoinut. Kun nostin 75 rungon, kuului kamala kolina. En tarvinnut koskaan porata 75 runkoon, joten en voi sanoa 100-prosenttisella varmuudella, mutta se tosiasia, että 75 runko painaa vähemmän kuin 50 runko, kertoo jotain.

• Tykkään
13th Marine
  • Laddar…
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.