Hei, minulla on vanha asunto, jossa sisäseinät koostuvat massiivisista lankuista, tiukasti yhteen kiinnitetyistä, joissa on kaisla kiinnitettynä rautalangalla ja ulkopuolella 3 cm rappaus kummallakin puolella. Alan olla hieman kyllästynyt siihen, että puupora menee pilalle, joten kysyn, onko jollain vinkkejä miten toimia. Ensimmäiset 3 cm rappaus poraan betoniporalla, vaihdan sitten puuporaan, mutta en tunne milloin tulen ulos viimeisistä 3 cm rappauksesta ja heti puupora on pilalla.

Onko olemassa mitään yleisporaa jota voi käyttää?

S
juu, niitä on.
muussa tapauksessa käytä vain metalliporaa.
sillä betonipora ja puupora kärjellä on ne, joita käytät, eikö?

S
löydät linkki. nice.
ne ovat beijerissä, tiedän.

En tiedä miksi poraat seiniin, mutta jos se on siksi, että haluat ripustaa asioita seinille, niin usein riittää, että ruuvaa puuruuvin suoraan seinään.

S
yrittävät varmaan kytkeä pistokkeen seinään, kuten monet tekevät, vaikka seinä on puuta.

Se on juuri sitä mitä epäilen.

Ei, poraan seinän läpi eri kaapeleita varten. Kiitos linkistä poraan.

Minulla on sinibetonirunko kalkkimaalatuilla seinillä. Sisäseinät ovat puuta yläkerrassa. Rapatut sisäkatot. Minulla on yksinkertaisesti kaksinkertainen sarja poria. Sama koskee upotussahoja, jotka myös kuluvat paljon, mutta mitäpä tehdä..... Ostan halpoja malleja "roso"-poralle.

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.