hei!

Olen sisustamassa meidän yläkertaa, onko ok käyttää 45x45 cc600 ristiin cc1200 kattotuolien kanssa?
Ajatuksena on sitten asentaa ritiläpaneeli ja kipsi.

Ajattelin, tuleeko siitä liian epävakaa tai onko se liian heiluvainen?

Ystävällisin terveisin// Markus

Vaakasuorassa katossa levyt roikkuvat noin 1,5 mm keskellä, jos lasketaan vain 45x45 omapaino, harvalaudoitus ja kipsi, edellyttäen että 45x45 puutavara on C 14 luokiteltu. Eikö olisi parempi käyttää 45x70 (saatavilla C 24 luokituksella) pystysuunnassa c/c 300 ja jättää harvalaudoitus pois?

• Tykkään
Oldboy
  • Laddar…
J justusandersson sanoi:
Vaakasuuntaisessa katossa levyt roikkuvat noin 1,5 mm keskeltä, jos otetaan huomioon vain 45x45, harvalaudoitus ja kipsilevy, edellyttäen, että 45x45 puutavara on C 14 -luokiteltua. Eikö olisi parempi käyttää 45x70 (jota pitäisi saada C 24 -luokiteltuna) pystysuorassa c/c 300 ja jättää harvalaudoitus pois?
kiitos perusteellisesta vastauksesta!

Pidän mielelläni harvalaudoituksen sähköasennusta varten, höyrysulku on 45x45 kohdalla.

Olen jo alkanut laittaa 45x45 kattoristikoihin, joten jos sitä ei suositella, minun on mietittävä uudelleen. kattokulma on 27°

Eikö ole melko yleinen käytäntö laittaa poikittainen salaus kattoristikoihin kylmäsiltojen minimoimiseksi? Käytetäänkö ehkä 45x70 vaakasuorassa silloin?

27° vinoskatto on tässä yhteydessä plussaa, 45x45:et voivat kantaa kuorman hieman enemmän vinosti, jos ilmaisee asian yksinkertaisesti. Yksi haittapuoli siinä mitassa on, että laatu on usein huonoa ja ne eivät ole missään tapauksessa lujuusluokiteltuja. Silloin 45x70 C 24 vaakasuunnassa on paljon parempi. Nyt olet mitä ymmärrän jo asentanut palkit, joten antaisin niiden varmaan jäädä paikoilleen.

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.