5 331 lukukertaa ·
10 vastausta
5k lukukertaa
10 vastausta
Polyester/lasikuitu
Tietääkö kukaan, voiko polyesteri/lasi-kuitua käyttää muoviputkien, kuten viemäriputkien, päällystämiseen?
Diversearbetare
· Göteborg
· 11 283 viestiä
Omatoimirakentaja
· Stockholm
· 2 705 viestiä
Mitä aiot tehdä? Adapteri?
teippaa muutama kierros putken ympäri (hopeateippi toimii loistavasti) ja muovita. Irrota lasikuitu ja teippi liimaa/sovita sitten kaikki yhteen niin olet "muovittanut" sen
teippaa muutama kierros putken ympäri (hopeateippi toimii loistavasti) ja muovita. Irrota lasikuitu ja teippi liimaa/sovita sitten kaikki yhteen niin olet "muovittanut" sen
Kuten johan sanoo, ei ole kiinnittymistä pp:hen, mutta se riippuu vähän siitä, mihin aiot käyttää sitä. Jos hiot karkealla paperilla ja muovitat putken ympärille, se pysyy kiinni kovetuksen aikana tapahtuvan kutistumisen ansiosta, mutta mitään takuuta ei ole, että se on tiivis.
Viimeksi muokattu:
Olen maalannut autoni oven sivut, jotka 99 % varmuudella ovat PP:tä. Vanhan lakkamaalausopettajani mukaan minun pitäisi karhentaa muovia, lämmittää se noin 60 asteeseen, käyttää muoviprimeria ja epoksipohjustetta, sitten täyte ja päällysmaali..Johan Gunverth sanoi:
Se on kestänyt 4 vuotta nyt.
Siitä tulee mahdollisesti katon pyöristys muovikorille Hot Rodissa.......
Mutta silloinhan haluat, että se irtoaa putkesta, jotta saat aukko-osan vapaaksi, siinä tapauksessa pp on erinomainen, vain vahata kerran ja sitten valaa. Olen valanut monia pakoputkia veneisiin näin.
Mmm...täytyy kyllä miettiä, miten teen...
Klikkaa tästä vastataksesi