Joten meidän vanhassa talossa joku on todennäköisesti poistanut kissantuulen ja tehnyt poikittaisen seinän. Haluan sen pois, ja mietin, pitääkö minun vahvistaa paikka, jossa vanha kissantuuli on ollut. Toisin sanoen, onko seinä, jonka he ovat tehneet, kantanut tai korvannut jonkin kuormituksen?
Liitän mukaan kaksi upeaa piirustusta siitä, miltä se nyt näyttää ja miten olen ajatellut, sekä kaksi kuvaa kissantuulesta ja yhden seinän mitoista, jotka he ovat rakentaneet.