Mietin, voiko tämän ovikarmit poistaa vai onko sillä jokin kantava toiminto??

Kiitollinen vastauksesta Tiiliseinässä sijaitseva oviaukko ilman ovea, sisätilojen remontti käynnissä, näkyvissä keittiön kaapistoa. Dörriaukko, jossa on puinen ovi; keskustelu poistaaanko karmia.
 
Ovenkarmat eivät koskaan opi olemaan kantavia, ja kuvassa oleva on aivan liian heikko kantamaan mitään.
 
T term sanoi:
Ovenkarmit eivät ole koskaan kantavia, ja kuvassa oleva on aivan liian heikko kantamaan yhtään mitään.
Sweet, sitten se lähtee pois

Ja minäkin olen heikko, mutta he käyttävät minua silti
 
  • Tykkään
  • Haha
term ja 1 muu
  • Laddar…
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.