Hei. Minulla on kysymys. Asun 1 1/2 kerroksisessa omakotitalossa. Ja haluan poistaa päätyseinän alakerrasta. Mitä luulette, millaista teräsprofiilia tarvitsen, olen valinnut sen korkeuden voittamiseksi. Kiitos etukäteen.
 
Ulkoseinä on se
 
Haluatko purkaa kantavan seinän? Tässä puhutaan avarasta pohjaratkaisusta. Älä välitä kuivista kommenteistani, mutta en ymmärrä, mitä tarkoitat. Muuten sinun on annettava paljon enemmän tietoa saadaksesi vastauksen, kuten kuinka pitkälle haluat purkaa, miten talo on rakennettu jne.
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.