1 745 lukukertaa ·
2 vastausta
2k lukukertaa
2 vastausta
Poistaa ikkuna vai ei?
Aion peittää 1 kertaa 1 metrin ikkunan, nyt joku sanoi minulle, että minun pitäisi jättää ikkuna paikoilleen, koska se oli helpompaa.
Kysymykset...
1. Poistanko ikkunan vai en
2. Kuinka tiiviisti kiinnitän vanhan ja uuden muovin
3. jos en halua asentaa uutta paneelia muualla kuin juuri siinä missä ikkuna oli, miten tiivistän helpoiten sen ilman, että sahaan vinosti? Voiko saumoja tiivistää silikonilla? Koska se on pensasaidan vieressä, sillä ei sinänsä ole väliä.
4. miten kiinnitän paperin? Voiko teipata, niittipistooli?
Se oli varmaan siinä.
Kysymykset...
1. Poistanko ikkunan vai en
2. Kuinka tiiviisti kiinnitän vanhan ja uuden muovin
3. jos en halua asentaa uutta paneelia muualla kuin juuri siinä missä ikkuna oli, miten tiivistän helpoiten sen ilman, että sahaan vinosti? Voiko saumoja tiivistää silikonilla? Koska se on pensasaidan vieressä, sillä ei sinänsä ole väliä.
4. miten kiinnitän paperin? Voiko teipata, niittipistooli?
Se oli varmaan siinä.
En ole varma että ymmärrän mutta yritän kuitenkin
1. Aiotko laittaa paneelin ikkunan päälle ja samalla pitää sen alla? Miltä se sitten näyttää sisäpuolelta? Äänestän sen puolesta, että poistat ikkunan. Vuokraa tai lainaa tiikerisaha, niin se käy melko nopeasti.
2. Muovin tulisi olla sisäpuolella ja sinun pitäisi yrittää saada mahdollisimman paljon limitystä. Teippaa ikääntymistä kestävä teippi
3. En ymmärrä? Jotta se ei näy, haluat ehkä vaihtaa kokonaisia lautoja. Ei pitäisi olla kovin monta, jos sinulla on pystypaneeli. En usko silikoniin.
4. Pahvin voit nitoa kiinni tai kiinnittää pappinauloilla
/Erik
1. Aiotko laittaa paneelin ikkunan päälle ja samalla pitää sen alla? Miltä se sitten näyttää sisäpuolelta? Äänestän sen puolesta, että poistat ikkunan. Vuokraa tai lainaa tiikerisaha, niin se käy melko nopeasti.
2. Muovin tulisi olla sisäpuolella ja sinun pitäisi yrittää saada mahdollisimman paljon limitystä. Teippaa ikääntymistä kestävä teippi
3. En ymmärrä? Jotta se ei näy, haluat ehkä vaihtaa kokonaisia lautoja. Ei pitäisi olla kovin monta, jos sinulla on pystypaneeli. En usko silikoniin.
4. Pahvin voit nitoa kiinni tai kiinnittää pappinauloilla
/Erik
Kiitos, se on vaakasuuntainen paneli eikä haittaa, jos se näkyy, joten katson, miten järjestän sen.
Tigersåg? Ehkä vain ottaa ne pois jotenkin =)
Se oli papp, josta olin eniten huolissani juuri nyt, joten kiitos..
aion korjata sen pian..
Tigersåg? Ehkä vain ottaa ne pois jotenkin =)
Se oli papp, josta olin eniten huolissani juuri nyt, joten kiitos..
aion korjata sen pian..
Klikkaa tästä vastataksesi