5 267 lukukertaa ·
3 vastausta
5k lukukertaa
3 vastausta
Poista rappaus savupiipusta
Jäsen
· Södermanland
· 200 viestiä
Jos poltetaan vain yläkerrassa, voiko sitten poistaa rappauksen savupiipusta alakerrassa? Olisi tyylikästä..
Pitäisi olla niin, mutta vain yksi tapa olla varma. Soita nuohoojamestarille ja tarkista.
Yksi pieni asia vielä. Ei ole varmaa, että se on muurattu siististi, vaan se voi olla muurattu kaikenlaisilla oudoilla kivien kokoilla ym. On hyvä tietää, että on olemassa riski ennen kuin koko talo pölyttyy ja huomaa, että se täytyy rapata uudelleen.
Yksi pieni asia vielä. Ei ole varmaa, että se on muurattu siististi, vaan se voi olla muurattu kaikenlaisilla oudoilla kivien kokoilla ym. On hyvä tietää, että on olemassa riski ennen kuin koko talo pölyttyy ja huomaa, että se täytyy rapata uudelleen.
Jäsen
· Södermanland
· 200 viestiä
En voinut olla aloittamatta, koska joka tapauksessa paljon rappausta oli jo pudonnut pois. Ja onneksi se näytti siistiltä sen alla. Pari puolikasta kiveä parissa paikassa, muuten siistiä ja järjestelmällistä ja kivan värinen kivi muutaman kierroksen jälkeen teräsharjalla.
Mutta pölyistä, köh, kyllä vain.
Seisoin ja naputtelin ensin vasaralla ja talttalla, ennen kuin keksin, että minulla on itse asiassa sähköinen taltta. Leveällä terällä sen kanssa rappauksen poistaminen sujui naurettavan nopeasti.
Sitten katsotaan, mitä nuohooja sanoo. Minulla ei ole tällä hetkellä tulisijaa maalämmön asennuksen jälkeen, mutta ajattelin hankkia pian.
Mutta pölyistä, köh, kyllä vain.
Seisoin ja naputtelin ensin vasaralla ja talttalla, ennen kuin keksin, että minulla on itse asiassa sähköinen taltta. Leveällä terällä sen kanssa rappauksen poistaminen sujui naurettavan nopeasti.
Sitten katsotaan, mitä nuohooja sanoo. Minulla ei ole tällä hetkellä tulisijaa maalämmön asennuksen jälkeen, mutta ajattelin hankkia pian.
Klikkaa tästä vastataksesi