2 066 lukukertaa ·
12 vastausta
2k lukukertaa
12 vastausta
Poista osa avotakasta, apua!
Hei 
Meillä on takka olohuoneessa, joka vie aivan liian paljon tilaa ja mietin, voisiko poistaa sen osan, joka menee seinän ja itse takan välissä. Olen piirtänyt punaisella värillä kuvan, josta näette, minkä osan haluaisimme poistaa.
"Laatikko" on jaettu kahteen osaan, alempi osa on luultavasti jonkinlainen tuloilmakanava ja ylempi osa käytetään polttopuiden säilytykseen.
Kuten näette, julkisivun ulkopuolella on tuloilmaventtiili.
Kiitos kaikesta avusta, jota voin saada!
Meillä on takka olohuoneessa, joka vie aivan liian paljon tilaa ja mietin, voisiko poistaa sen osan, joka menee seinän ja itse takan välissä. Olen piirtänyt punaisella värillä kuvan, josta näette, minkä osan haluaisimme poistaa.
"Laatikko" on jaettu kahteen osaan, alempi osa on luultavasti jonkinlainen tuloilmakanava ja ylempi osa käytetään polttopuiden säilytykseen.
Kuten näette, julkisivun ulkopuolella on tuloilmaventtiili.
Kiitos kaikesta avusta, jota voin saada!
Tuuletuksen haluat varmaankin ulkoa, muutenhan se ottaa sisäilmaa ja puhaltaa ulos, mikä johtaa sekä huonompaan palamiseen että lämpimän sisäilman ulospuhaltamiseen.D densomkanvet sanoi:
Eikö voisi silloin jättää reiän seinään ja asentaa jonkinlaisen tuloilmaventtiilin, jonka voi avata ja sulkea? Sitten kun aiotaan käyttää takkaa, avataan se, jotta saadaan sisään ilmaa ulkoa? Vai olenko aivan hakoteillä?boihus123 sanoi:
Nuku uudestaan, sillä ei ole merkitystä, jos ette polta päivittäinD densomkanvet sanoi:
Se ei näytä ollenkaan järkevältä, kuten se on nyt tehty. Mutta jos poistat sen, se näyttää todella hyvältä!
Pahimmassa tapauksessa, jos pyörreventtiili ei riitä, voit rakennuttaa pienen ilmanvaihtokanavan (ilmanvaihtokanava, jonka rakennat), jonka voit poistaa ja asentaa tarpeen mukaan.
Se ei ainakaan näyttäisi rumemmalta kuin se on nyt, varsinkin kun aiotte vain "myselda" siinä.
Pahimmassa tapauksessa, jos pyörreventtiili ei riitä, voit rakennuttaa pienen ilmanvaihtokanavan (ilmanvaihtokanava, jonka rakennat), jonka voit poistaa ja asentaa tarpeen mukaan.
Se ei ainakaan näyttäisi rumemmalta kuin se on nyt, varsinkin kun aiotte vain "myselda" siinä.
Klikkaa tästä vastataksesi