S
oikea rautakauppa auttaa sinua saamaan kotiin mitä tarvitset.
ei ole kysymys erikoisvalmistuksesta.

SBH sanoi:
oikea rautakauppa auttaa sinua kotiin sen, mitä tarvitset.
ei ole kysymys mistään erikoisvalmistuksesta.
Mutta mitä pituuksia voi tilata?
Etkö voisi kertoa siitä viittaamalla johonkin valmistajaan, jolla on näitä varastotavarana, koska kyseessä ei ole erikoisvalmistus. Olen aidosti kiinnostunut saamaan apua pitkien M6-ruuvipäisten ruuvien löytämisessä.

S
oceanis sanoi:
Mutta mitä pituuksia voi tilata? Etkö voi kertoa siitä viitaten johonkin valmistajaan, joka pitää näitä varastotavarana, koska se ei ole erikoisvalmistusta. Olen aidosti kiinnostunut saamaan apua pitkien M6-ruuvien löytämiseksi ruuvikannalla.
kysy mekaaniselta verstaalta tai katso rautakaupasta. tämä ainoa mitä käytin oli Balsa-nosan kiinnittämiseen erikoisrakennelmaan.

SBH sanoi:
kysy mekaanisesta verstaasta, tarkista rauta kaupasta. tätä ainoaa olen käyttänyt kiinnittämään balsa-nenän erikoisrakennukseen.
Uskon itse asiassa, että ei kannata edes kysyä missään rautakaupassa, koska mikään rautakauppa Suomessa ei löydä sellaisia standardina eikä voi siis myöskään tilata niitä. En aio kiistellä tästä kanssasi enempää tänä iltana :)

Kun tarvitsen ratkaisen sen toisin...

S
en aio päästää sinua vapaaksi. :p
yritän löytää paikan, josta voit tilata.
olen työskennellyt paljon erikoisjuttujen parissa. etsinyt kuukausia erikoisvalmistettuja.
ja nyt kun olen hieman sairauslomalla, aion etsiä lisää.
jos sattuu olemaan ulkomailla, käy silti hyvin?
(en itse pidä ostamisesta ulkomailla, mielestäni on hankalaa tullien ja sellaisten kanssa)

S
oceanis sanoi:
Uskon itse asiassa, että ei ole järkevää edes kysyä mistään rautakaupasta, koska mikään rautakauppa Svea valtakunnassa ei löydä sellaisia vakiona eikä voi myöskään tilata sellaisia. En aio kiistellä kanssasi tästä enempää tänä iltana :)

Kun tarvitsen, ratkaisen asian muulla tavoin...
voisitteko auttaa, mitä tarkoittaa ruuvi m6s ja ruuvi m6m?

SBH sanoi:
voisitko auttaa, mitä tarkoittaa skruv m6s ja skruv m6m?
M6 kuusiokoloruuvi ja M6 mutteri

oceanis sanoi:
Mutta minkä pituisia voidaan tilata? Etkö voi kertoa siitä viittaamalla johonkin valmistajaan, jolla on näitä varastotavarana, koska se ei ole erikoisvalmistusta. Olen aidosti kiinnostunut saamaan apua pitkien M6-ruuvikantojen löytämisessä.
http://www.sifvert-skruv.se/sv/katalog/

Emmekö voi nähdä kuvan konsolista / hyllystä, joka on asennettu?

S
me olemme siirtyneet bort hyllan.problemet. ja se ei varmaankaan tule olemaan kuva.

oceanis. ä tuo oli todella noloa, näin sen sen kun tilasin förtagsbult.

S
nyt kun ajattelen asiaa, olin pienemmässä rautakaupassa, jossa itse mollyplugi myytiin erikseen.
ja sai valita, minkä ruuvin halusi.

Tottakai löytyy pidempiä ruuveja.... :D

Jos insex sopii, niin esim. artikkeli "091202 6140" M6X140 Mattsonsilla.
Ei ole kauppa vaan valmistaja.... kuitenkin heillä on verkkokauppa www.skruvbutiken.se

Jos ei löydy sieltä, ei tunnu löytyvän mistään, mutta sivusto on hieman kömpelö! :)

Siellä on myös "091202 5230" M5X230....

[TABLE="width: 100%"]
[TR]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[/TABLE]

Viimeksi muokattu:
Vain viisi sivua Molly "kokoamisesta"... Vähän paremmin voitte kyllä. :p

Alfredo sanoi:
Vain viisi sivua siitä, kuinka "asentaa" Molly... Voisitte tehdä vähän paremmin. :p
Äh, se on kai 5 viestiä siitä, kuinka Molly asennetaan, 2 sivua kysymyksiä siitä, miten TS voi epäonnistua, ja 2 sivua siitä, onko mahdollista ostaa 110 mm M6

S
huggan sanoi:
Jo en sån har jag med men ville inte beställa hem en kartong men 100-200 skruv när jag behöver 2 st.
oikea rautakauppa antaa sinun ostaa tarvitsemiasi

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.