22 660 lukukertaa ·
75 vastausta
23k lukukertaa
75 vastausta
Tulppa irronnut kipsiseinästä, miten kiinnittää uudelleen?
Mutta mitä pituuksia voi tilata?SBH sanoi:
Etkö voisi kertoa siitä viittaamalla johonkin valmistajaan, jolla on näitä varastotavarana, koska kyseessä ei ole erikoisvalmistus. Olen aidosti kiinnostunut saamaan apua pitkien M6-ruuvipäisten ruuvien löytämisessä.
kysy mekaaniselta verstaalta tai katso rautakaupasta. tämä ainoa mitä käytin oli Balsa-nosan kiinnittämiseen erikoisrakennelmaan.oceanis sanoi:
Uskon itse asiassa, että ei kannata edes kysyä missään rautakaupassa, koska mikään rautakauppa Suomessa ei löydä sellaisia standardina eikä voi siis myöskään tilata niitä. En aio kiistellä tästä kanssasi enempää tänä iltanaSBH sanoi:
Kun tarvitsen ratkaisen sen toisin...
en aio päästää sinua vapaaksi.
yritän löytää paikan, josta voit tilata.
olen työskennellyt paljon erikoisjuttujen parissa. etsinyt kuukausia erikoisvalmistettuja.
ja nyt kun olen hieman sairauslomalla, aion etsiä lisää.
jos sattuu olemaan ulkomailla, käy silti hyvin?
(en itse pidä ostamisesta ulkomailla, mielestäni on hankalaa tullien ja sellaisten kanssa)
yritän löytää paikan, josta voit tilata.
olen työskennellyt paljon erikoisjuttujen parissa. etsinyt kuukausia erikoisvalmistettuja.
ja nyt kun olen hieman sairauslomalla, aion etsiä lisää.
jos sattuu olemaan ulkomailla, käy silti hyvin?
(en itse pidä ostamisesta ulkomailla, mielestäni on hankalaa tullien ja sellaisten kanssa)
voisitteko auttaa, mitä tarkoittaa ruuvi m6s ja ruuvi m6m?oceanis sanoi:
http://www.sifvert-skruv.se/sv/katalog/oceanis sanoi:
Tottakai löytyy pidempiä ruuveja.... 
Jos insex sopii, niin esim. artikkeli "091202 6140" M6X140 Mattsonsilla.
Ei ole kauppa vaan valmistaja.... kuitenkin heillä on verkkokauppa www.skruvbutiken.se
Jos ei löydy sieltä, ei tunnu löytyvän mistään, mutta sivusto on hieman kömpelö!
Siellä on myös "091202 5230" M5X230....
[TABLE="width: 100%"]
[TR]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[/TABLE]
Jos insex sopii, niin esim. artikkeli "091202 6140" M6X140 Mattsonsilla.
Ei ole kauppa vaan valmistaja.... kuitenkin heillä on verkkokauppa www.skruvbutiken.se
Jos ei löydy sieltä, ei tunnu löytyvän mistään, mutta sivusto on hieman kömpelö!
Siellä on myös "091202 5230" M5X230....
[TABLE="width: 100%"]
[TR]
[TD][/TD]
[TD][/TD]
[/TR]
[/TABLE]
Viimeksi muokattu: