Hei! Onko kukaan kokeillut Platon comfortia ja onko kokemuksia? Aiomme asentaa Platonin kellariin saadaksemme ilmarako. Sitten lattialevy ja lattia päälle.
Mutta olen hieman epävarma siitä, kuinka hyvä ilmanvaihto tulee olemaan näin matalalla ilmarakolla kuin mikä comfort-versiossa on? Meillä ei ole mitään viitteitä kosteudesta missään, vaan tämä on vain varmuuden vuoksi, ja haluamme tehdä sen mahdollisimman hyvin.
Olen myös lukenut, että "nyppylät" puristuvat kuormituksen alla lisäämään mukavuutta.
Mietin, miten käy, kun niiden päällä on huonekaluja jne.
Pohdin, voisiko standardi Platon olla parempi, jotta ilmarako olisi korkeampi, mutta en ole varma.
Onko kenelläkään kokemuksia tästä? Terveisin