Ajattelin ruuvata varaston lattian raakapontista ja piilottaa uran alle.
Käytetäänkö terassiruuvia ja paneeliruuvia?
Eroaako se mitenkään eri mallien/valmistajien välillä, ja vaikeuttaako se seuraavan laudan uran naputtamista?

Lattiaruuvi?

Spontaanisti ajattelen Hecos ruuvi piilotettuun asennukseen.
Vai paneeliklipsit?

Nyt joudun häpeämään. Tarkistin vanhemman varaston, jonka luulin olevan kiinnitetty dyckert-nauloilla. Siellä oli reunoissa ruuveja, joissa oli "nelikulmainen" kanta. Se saa olla sellainen lattiaruuvi, pitäisi riittää 42 mm 20 mm raakapontille, Essve 3,9*42.

Std ruuville on pituus, joka on 2,5-3 kertaa sen kiinnitettävän kohteen paksuus.
Minulla on 32mm lattialaudat ja 75mm ruuvi.

Huddingebo Huddingebo sanoi:
Std ruuvi on yleensä pituus, joka on 2,5-3 kertaa sen paksuus, mitä ollaan kiinnittämässä.
Minulla on 32 mm lattialaudat ja 75 mm ruuvi
Naula kertaa 3 ja ruuvi tuplasti tai lähin suurempi koko olen oppinut sukulaisilta, jotka ovat puuseppiä. Mutta se on ehkä muuttunut ajan myötä.;)
Joten jos sinulla on 32 mm, se on 64 mm tai lähin suurempi koko, eli 75 mm.

K
Joten jos siellä on tavallinen 22 mm lattialastulevy, miksi käyttäisi ruuvia, joka menee ulos 21 mm..?!
Nyrkkisäännöt ovat hyviä, mutta uskon, että vähän tietoa ja järkeä vievät pidemmälle.

K kniv sanoi:
Joten jos on tavallinen 22mm lattialastulevy, miksi silloin käyttäisi ruuvia, joka menee ulos 21mm..?!
Peukalosääntöjä voi olla olemassa, mutta vähän tietoa ja järkeä uskon vievän pidemmälle.
Tietysti mukautetaan sen mukaan mitä tehdään, ei myöskään kiinnitetä aluspahvia kolminkertaisesti:crysmile:

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.