Meidän veranta seisoo pilareilla ja on täysin avoin alapuolelta - ei kovin kaunista. Onko jollain vinkkejä, miten piilottaa pilariperustus?
 
Ehkä säleikkö. :-/
 
No ja, luulen, että siitä tulee liikaa kesämökkitunnelmaa silloin...
 
Istuta ehkä muutama pensas. /jojje
 
Pukea se vaakasuuntaisella paneelilla ??? Sitä aiomme tehdä ja henkilökohtaisesti mielestäni se näyttää hyvältä.
 
vaihtoehtona voi ostaa tiiliä ja pinota ne puuterassin ympärille..
voi tulla todella tyylikäs..
 
Piste plintgrund:ssa on, että se on melko hyvin tuuletettu. Sen tiivistäminen laudalla tai tiiliseinällä kuulostaa hieman onnettomalta.
En nyt tiedä, miltä teidän talonne näyttää, mutta jos se esimerkiksi on funkistyylistä, toimii tyylikäs julkisivu ribb todella hyvin.

/Dadid
 
Gutte sanoi:
Pue se vaakasuoralla paneelilla ??? Niin aiomme tehdä ja henkilökohtaisesti mielestäni se näyttää hyvältä.
Ei kuulosta lainkaan hyvältä idealta. Sinun täytyy olla ilmanvaihto siellä alla, muuten se alkaa homehtua.
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.