Hei, onko kenelläkään vinkkejä siitä, miten betonista saa mustaa. Tai ainakin tummaa.
Testasin bensvart-pigmenttiä ja expanderbetong. Pigmenttiä noin 5% seoksesta. Se ei juurikaan muuttanut alkuperäistä väriä.

Miten voin saada mahdollisimman tumman levyn? Sen pitäisi olla työtaso.
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.