8 981 lukukertaa ·
6 vastausta
9k lukukertaa
6 vastausta
Pesu pois hometta??
Hei onko joku ystävällinen sielu joka tietää mitä pitäisi ostaa poistaakseen valkoisen homeen
mikä minulla on alapohjan hirsillä ja kivillä, se on torpargrund vuodelta 1907
olen vaihtanut lattian mutta en tiedä millä pestä, sitä on melko paljon joissakin paikoissa
kiitos kaikista vastauksista
Opelhenke......
mikä minulla on alapohjan hirsillä ja kivillä, se on torpargrund vuodelta 1907
olen vaihtanut lattian mutta en tiedä millä pestä, sitä on melko paljon joissakin paikoissa
kiitos kaikista vastauksista
Opelhenke......
Katso www.jape.se
Kaikkitietävä
· Härifrån
· 789 viestiä
Valkoisesta homeesta en tiedä, mutta mustapilkulliseen Klorin toimii loistavasti.
Hei Opelhenke,
On olemassa vain yksi tuote, joka poistaa homeen pysyvästi. Valitettavasti sitä ei laiteta itse, koska se on lämmitettävä 70-140 asteeseen Celsius-asteikolla käytön aikana.
Monet luulevat, että se on homeen tappamiseksi, mutta niin ei ole.
Korkea lämpötila on tarpeen, jotta kapillaarivoimat imevät aineen materiaaliin ja siitä tulee pysyvä.
Tuote on nimeltään VitalProtect ja sitä markkinoi Novoma Hägerstenissä. Katso www.novoma.com
On olemassa vain yksi tuote, joka poistaa homeen pysyvästi. Valitettavasti sitä ei laiteta itse, koska se on lämmitettävä 70-140 asteeseen Celsius-asteikolla käytön aikana.
Monet luulevat, että se on homeen tappamiseksi, mutta niin ei ole.
Korkea lämpötila on tarpeen, jotta kapillaarivoimat imevät aineen materiaaliin ja siitä tulee pysyvä.
Tuote on nimeltään VitalProtect ja sitä markkinoi Novoma Hägerstenissä. Katso www.novoma.com
Klikkaa tästä vastataksesi