Hei kaikille.
Meillä on entinen pesutupa, josta tulee rentoutumishuone saunalla. Seinät ovat maalattua betonia ja ajattelimme asentaa käytettyä peltikattoa saadaksemme teollisen tyylin.
Oletan, että minun pitäisi ensiksi asentaa teräskannattimet seiniin. Ajattelemme laittaa kannattimet vaakasuuntaan, koska yritämme löytää vanhat reiät pellissä, joka tulee pystysuoraan.
Minkälaisia kannattimia minun pitäisi käyttää? Miten te tekisitte?