Jos katsoo Byggmaxia ja Bauhausia, on hyvin vaikeaa saada 0,5 mm T20 peltiä (Byggmaxilla on sitä joissakin liikkeissä, mutta liian kaukana minulle).

Kysymys on; se pieni kymmenesosa millimetriä - kuinka paljon se voi vaikuttaa? Onko jollain tietoa?
Kiitos!
 
Vähemmän riski aiheuttaa lommoja pellissä, kun kävelee katolla, pitäisi olla suurin ero. Naapureillamme on 0.4 luulen, ja useita lommoja katossa, joka ei ole kovin vanha.
 
Q
Olen asentanut 0,4:n levyä rakennuksen laajennukseen traktoritallissani Byggmaxista, on vain unohdettava kiivetä sille katolle, aivan liian pehmeä, mutta olen silti tyytyväinen kattoon. Mutta jos haluaa katon, jolle voi joskus nousta, se on vain unohdettava.
 
kiitos vastauksesta!
1) eikö pitäisi olla mahdollista laittaa tukipuut ja ryömiä niiden päällä, jos tarvitsee mennä katolle? Minulla on 10 asteen kaltevuus, joten sen pitäisi toimia
2) tarkoittaisiko 0,5 mm, että VOI kävellä sillä? Ehkä et voi vastata siihen, tajuan sen :-)
 
Jos pelti on suoraan spåntat kattolla, voin ainakin kävellä sen päällä. Jos se on ruoteiden päällä, täytyy kävellä niiden päällä, joten se toimii hyvin, jos nyt painaa kuin keskimääräinen Svensson.
Mutta se on haurasta, se on sitä. Tulee helposti lommoja.

Pär
 
Minulla on kaksi kattoa, joiden paksuudet ovat 0,4 ja 0,5 peltiä. Eroa ei juuri ole, paitsi että 0,4-peltiä on hieman helpompi käsitellä sen vähäisemmän painon vuoksi. Kaikki pelti voi tulla lommoiseksi, jos siinä ei kävele varovasti. Kun astuu vain laaksoihin ja kohtiin, joissa pelti on kiinnitetty ruodelautoihin, ei 0,4-pellissä ole mitään ongelmaa. (Sama pätee 0,5-peltiin, eli tulee lommoja, jos jalat asettuvat harjanteille tai ruodelautojen välille...)
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.