Tiivistän savupiippuni ympärillä ja mielestäni peltityö näyttää oudolta. Harmaanvärinen pelti oli peitetty jollakin tiivistemassalla, joka on saman punainen kuin pelti. Kun sauma irtoaa, vesi voi valua suoraan peltirakenteeseen. Pitäisikö sen olla näin?
En näe mitään harmaata peltiä, vain tiilenpunainen!?
Keskellä kuvaa. Valitettavasti huono resoluutio, joten zoomaus ei paljon auta yksityiskohtien näkemiseen. Pitäisi ottaa parempi kuva huomenna ehkä sitten
Eli tämä tehtiin vähintään 30 vuotta sitten. Mietin, onko se tehty oikein. Kattaa piippu pellillä ja sitten laittaa sauma? (Sauma oli kaikkialla, mikä on harmaata)