Tiivistän savupiippuni ympärillä ja mielestäni peltityö näyttää oudolta. Harmaanvärinen pelti oli peitetty jollakin tiivistemassalla, joka on saman punainen kuin pelti. Kun sauma irtoaa, vesi voi valua suoraan peltirakenteeseen. Pitäisikö sen olla näin?
 
  • Skorsteeni saumaukset ja harmaa pelti peitetty punaisella laastilla. Peltityö näyttää virheelliseltä, mahdollinen vesivuoto.
En näe harmaata peltiä, vain tiilenpunainen!?
 
Huddingebo Huddingebo sanoi:
En näe mitään harmaata peltiä, vain tiilenpunainen!?
Keskellä kuvaa. Valitettavasti huono resoluutio, joten zoomaus ei paljon auta yksityiskohtien näkemiseen. Pitäisi ottaa parempi kuva huomenna ehkä sitten
 
Hän ei ole ilmeisesti vielä valmis?
 
Harmaanvihreä taustapuoli metalliaihiossa
 
Eli tämä tehtiin vähintään 30 vuotta sitten. Mietin, onko se tehty oikein. Kattaa piippu pellillä ja sitten laittaa sauma? (Sauma oli kaikkialla, mikä on harmaata)
 
Ratkaise se vähän kotivärkkäyksellä
 
  • Tiiliseinän ja katon liitoskohta, jossa on käytetty itsetehtyä peltiä korjaustyöhön.
  • Katto ja seinä yhdistettynä punaisella pellillä, itsetehty ratkaisu.
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.