14 847 lukukertaa ·
8 vastausta
15k lukukertaa
8 vastausta
Peittää painettu puutavara
Olen juuri saanut kotiin noin 600 juoksumetriä painekyllästettyä puutavaraa tulevalle terassillemme. Asia on se, että terassi ei ehkä valmistu nyt kesäkuussa. Onko virheenä antaa puutavaran makailla soratiellämme vai pitäisikö minun peittää puutavara? Toimiiko tavallinen pressu?
Peitä, jos se tulee olemaan muutaman viikon ajan. Aurinko kuivattaa nopeasti puun pintakerrokset, mikä tarkoittaa, että ne alkavat vääntyä ja kiroilet, kun sitten yrität ruuvata kuivaa, itsepäistä terassilautaa. Kevytpeite ei maksa montaakaan euroa. Terassilautaa ei pidä kuivata ja tuulettaa ennen paikalleen asettamista.
Makes senseab-cd sanoi:Peitä, jos se tulee makaamaan joitain viikkoja. Aurinko kuivattaa nopeasti puutavaran uloimmat kerrokset, mikä tarkoittaa, että ne alkavat kiertyä ja alat kiroamaan, kun myöhemmin joudut ruuvaamaan kuivaa, jääräpäistä trallvirke. Kevytpeite ei maksa monta euroa. Trallvirke ei tule kuivata ja tuulettaa ennen paikalleen asettamista.
Voin vain vahvistaa sen, mitä Mikael kirjoitti. Unohdin peittää ostamani puutavaran, joka on nyt ollut muutaman viikon auringossa, ja kun olen laittanut muutaman laudan, huomasin, että ylimmässä kerroksessa olevat 120 mm laudat ovat noin 5 mm kapeampia kuin alla olevassa kerroksessa
Klikkaa tästä vastataksesi