Hei!

Minun on tarkoitus peittää vanhat mäntyportaat (sisätiloissa) kipsillä. Olen rakentanut seinän A (katso kuva) CC 60 ja nyt hankin kipsiä. Kysymykseni liittyy hieman siihen, mitä suosittelette pituuksiksi. Kuten kuvassa näkyy, on 3154 mm kaiteen yläreunasta astinlautoihin. Olen nähnyt, että on olemassa kipsilevyjä, joiden pituus on jopa 3600.

Pitäisikö minun ostaa pitkiä kipsilevyjä, jotta vältyn saumalta?
Missä voin hankkia näitä pituuksia (3200 ja ylöspäin)?

Vai pitäisikö minun ostaa vakiomittaisia ja saumata?

Vinkkejä otetaan kiitollisena vastaan!

Terveisin
Mattias

• Vanhan furutikkaiden havainnekuva, jossa on merkitty 3154 mm korkea seinä "A", jota Mattias aikoo peittää kipsilevyllä.
Henkilökohtaisesti jatkaisin. 3600 mm pitkä kipsi ei ole kovin hauskaa työskennellä. Ne tulevat erittäin raskaiksi, ja jos on huonoa onnea, ne voivat katketa.

P
Kuten sanottu, 1200-levy, joka on 3600 pitkä, painaa lähes 40 kg ja sitä on todella vaikea käsitellä. Koska sinun täytyy joka tapauksessa saumata, voit sen sijaan käyttää levyjä, jotka on helpompi käsitellä, esim. 1200x2000 mm.

Kiitos vinkeistä!

Valitsen varmaan jotain sopivan pitkää.
Varsinkin kun pitää viedä riesa portaita alas, se on erityisen kivaa....

/Mattias

ACME sanoi:
Kuten sanottua, 1200-levy, joka on 3600 pitkä, painaa lähes 40 kg ja siitä tulee todella hankala käsitellä. Koska sinun kuitenkin täytyy liittää, voit sen sijaan käyttää levyjä, joita on helpompi käsitellä, esim. 1200x2000 mm.
Bynglig?? Ei kovin yleinen sana. Ymmärrän merkityksen selvästi, mutta en ole koskaan kuullut sanaa. :D

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.