Minulla on pieniä halkeamia joissakin ikkunoiden ja (kivi)seinien välissä talon sisällä. Aiemmin olen korjannut tällaista tavallisella akryylimassalla, mutta mielestäni ne muuttuvat ajan mittaan rumiksi. Jos akryylin päälle ei maalata, siihen tarttuu pölyä ja likaa, jolloin siitä tulee muutaman vuoden kuluttua hieman laikukas.
Tällä hetkellä en siis suunnitellut maalata sitä (kaikki sisätilat maalattu 2 vuotta sitten).

Ehkä olen vain käyttänyt halpaa akryyliä?

Haluaisin siis jotain, mikä olisi yhtä kiiltävää ja helposti pyyhittävää kuin silikoni, mutta jonka voisi maalata päälle. Voiko käyttää pehmeää tiivistettä, vai tuleeko samanlaisia ongelmia kuin akryylimassan kanssa?

Kuva on melko läheltä otettu, joten ei se todellisuudessa ole ihan noin paha. :p

• Sprickor mellan fönstret ja seinän sisällä, jotka tarvitsevat peittävää korjausta. Näkyvissä valkoinen seinä ja pieniä halkeamia.
Osta parempaa tiivistettä. Ne halvat 10-15 kr ovat täysin arvottomia.

Tec7 on kuin silikoni kiiltävältä ulkonäöltään mutta päällemaalattavissa. Maksaa noin 150:- per tuubi.

Tec7 on todella hyvä!

Mutta sinun täytyy kuristaa jälleenmyyjääsi, minä maksan suunnilleen puolet...

Juuri niin se on.
Beijer ei häpeä hinnoitellessaan...

Ei, eivät ne tee sitä... En löydä mitään muuta ketjua, jolla olisi sitä myöskään valitettavasti.

Minulla on kotona Bostik Acrylic Pro http://www.bostik.se/Products/Sealants/Acrylic-sealing-compounds/P0071
Onko jollakulla kokemusta siitä? Tuubi on avaamaton, joten minulla ei ole sitä. :D

Olin innostunut aloittamaan tänä iltana, mutta jos se on epävarmaa, on parempi odottaa, kunnes saan hankittua oikeat tavarat.

En minäkään sitä anna, mutta se on se hinta, joka yleensä näkyy hyllyllä kaupassa.

Vastaus hantverkare1 viestiin. En ole oikein ystävä mobiilisivuston kanssa. :-)

verktygsgurun sanoi:
En anna hinta en maksa minäkään, mutta se on hinta, joka yleensä näkyy hyllyssä kaupassa.

Vastaus hantverkare1 viestiin. En ole oikein sinut mobiilisivuston kanssa. :-)
Aha, ajattelinkin niin.
Minun huijari ei edes viitsi laittaa hintalappuja.
Yksityishenkilöt älkööt vaivautuko...
En ymmärrä miksi he eivät halua yksityishenkilöitä asiakkaina. Heidän rahansa ovat yhtä arvokkaita.

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.