1 161 lukukertaa ·
2 vastausta
1k lukukertaa
2 vastausta
Pehmeä kovalevy katossa
Hei! Omistan talon vuodelta -63. Katossa on pitkät levyiksi asetetut pehmeät levyt (tretex), ja mielestäni ne antavat talolle miellyttävän ilmeen. Minun täytyy vaihtaa osia katosta makuuhuoneessa, joten tarvitsen jotain muuta kattopaneelia. Kuitenkin mielestäni kaupoista löytämäni valmiiksi maalatut MDF-levyt antavat muovisen vaikutelman, koska ne ovat täysin tasaiset ja hieman kiiltävät. Ne sopivat huonosti taloomme, jossa suurin osa on hieman vinoa.
Eikö pehmeitä levyjä enää saa kattopaneeleina? Tai jotain samanlaista, joka antaa vähemmän muovisen tunteen?
Eikö pehmeitä levyjä enää saa kattopaneeleina? Tai jotain samanlaista, joka antaa vähemmän muovisen tunteen?
Huntonit, joka on kovaa masoniittia ja maalattu sen sijaan, että se olisi folioitu, on hieman hienompi tuote. Mutta ero on melko mitätön.
Talonani oli, mitä luulen olevan byggmax-levyt yhdessä huoneessa kun muutin sisään, ja olen asentanut Huntonit kaikkiin muihin huoneisiin, joissa oli jäljellä vanhan kolmen teksin lajin erilaisia versioita. Tuskin erottuu, vaikka yrittäisi nähdä ero normaalilla pään korkeudella.
Brilliant on se laji, jonka olen asentanut.
Talonani oli, mitä luulen olevan byggmax-levyt yhdessä huoneessa kun muutin sisään, ja olen asentanut Huntonit kaikkiin muihin huoneisiin, joissa oli jäljellä vanhan kolmen teksin lajin erilaisia versioita. Tuskin erottuu, vaikka yrittäisi nähdä ero normaalilla pään korkeudella.
Brilliant on se laji, jonka olen asentanut.
Kiitos, aha, voiko huntonitlevyt maalata mattapintaisiksi ehkä?
Klikkaa tästä vastataksesi